Vraag

Ik kan niet klaarkomen. Tips?

  • 9 January 2023
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben een meisje (14) en ik masturbeer al zon 2 jaartjes, soms kom ik klaar met een make up borstel (helemaal schoongemaakt uiteraard) terwijl ik mijn clitoris stimuleer, maar ik wil ook van vingeren klaar kunnen komen, anders word het zo saai!

Tips?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Zover ik weet is het zelf heel moeilijk om dat voor elkaar te krijgen omdat je de g-spot zelf niet kan bereiken. Dit kan wel met behulp van bepaalde speeltjes en/of iemand anders. 

Weinig meisjes kunnen klaarkomen van vingeren alleen de meeste komen enkel klaar door ook hun clitoris tegelijkertijd te stimuleren als ze zich vingeren. Ik kan klaarkomen door alleen te vingeren als ik kleine beetjes plas terwijl ik vinger  maar dat is enkel en alleen omdat ik plassen supergeil vind.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat goed dat jullie meedenken, en tips geven. Het klopt dat veel meisjes en vrouwen niet klaarkomen met vingeren, als daarbij niet de clitoris wordt gestimuleerd. In de vagina zelf zitten weinig zenuwen, behalve bij de G-spot.

Wat @kazoo zegt, is niet helemaal juist. Je kunt daar prima zelf bij. voor meer informatie, zie deze site:

https://sense.info/nl/je-lichaam/meisjeslichaam/g-plek

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Mariska H , wil even zeggen, il zie u vaak op het forum. Verschij e, en jullie doen prachtig werk, ff off topic…


En met een vinger kan het isderdaad ( moeilijker ) gaan om klaar te komen…. Je vinger is niet zo lang en groot….

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reageer