Vraag

Ik kan het niet meer aan... Ik wil zo graag iemand pijpen of meer

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 678 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke misschien klinkt de titel raar, maar ik ben 17. Ik heb weinig vrienden en vooral meiden vrienden. De jongens vrienden die ik heb daar val ik niet op verder, maar ik wil echt zo graag iemand pijpen. Ik schaam me bijna dat ik dit zeg, maar gelukkig is dit anoniem he! Nee, maar ff. Ik wil dit al sinds mijn 14e, maar nu is het echt heel erg ik schaam me zo dat ik tegen iedereen moet zeggen dat ik maagd ben!! Ik heb zelfs geen echte vriend of vriendin gehad!!!!! Wtf ik haat mezelf echt ieuw, maar goed, dat is een ander probleem. Eigenlijk ben ik veel te bang om het te doen met iemand en dat heb ik eigenlijk al heel lang. Ik wil het zo zo zo  graag en het lukte ook bijna, maar ik stuurde die engerd weg want hij wilde met mij neuken toen ik nog 16 was terwijl hij 23 was. Niet heel erg voor mij hoor, maar ik vond hem eng. In ieder geval, hoe kan ik iemand vinden, want elke x als ik een knappe jongen zie heb ik gelijk een crush of fantasie dat die in mijn bed ligt. Het is ook echt alleen pijpen, want neuken met een jongen vind ik weer een beetje vies ofzo. Geen haat, ik ben bi 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Ja lastig. Ik zou toch maar gwn blijven proberen. Maaaaar ik zou dat niet zomaar met een random iemand doen tbh

Reageer