Vraag

Ik heb vaak seks met mijn vriendin.

  • 5 May 2021
  • 5 reacties
  • 861 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

Ik ben anoniempje en ik ben 13 jaar (jongen), en ik heb vaak seks met mijn vriendin. Het begon een keer toen we voor het eerst gingen logeren. Toen gingen we zo'n couple spel doen. We wisten beide niet wat we gingen, maar we hadden beloofd dat we alles gingen doen wat moest. Op geven moment moesten we doggystyle doen, dusja we gingen dat doen. En vanaf toen gingen we elke keer seks hebben als we gingen afspreken of logeren. Mijn vriendin is trouwens ook 13.

 

Ik zou hier wat tips of andere dingen over willen weten.

 


5 reacties

Wat is nou de vraag precies? Stel even een gerichte vraag en we helpen je graag maar hier kunnen we niet heel veel mee.

Het lijkt erop dat jullie aan het experimenteren zijn geslagen. Jullie zijn allebei 13 dus dat is nog redelijk jong, maar opzich is er niks mis mee.

Ik ben het wel een beetje eens met xLisa dat je vraag niet echt concreet is. Mocht je opzoek zijn naar nieuwe standjes ofzo, dan kan je die vrij gemakkelijk op internet vinden. Mocht je opzoek zijn naar meer van dit soort spelletjes dan kan je daar ook wel voorbeelden van vinden (stripkaarten of zoiets). Als je je vraag verduidelijkt, kunnen we je misschien beter helpen. :)

Overigens, kleine sidenote: doe het wel altijd veilig! Ook al is je vriendin wellicht aan de pil, gebruik alsnog een condoom want je wil het risico op zwangerschap en soa’s zo klein mogelijk houden.

Ik zie mijn zusje best wel vaak naakt en ook haar kut en zei mij ook. Maar we hebben geen echte seks. 

Reputatie 6
Badge +12

Misschien een beetje jong?

Reageer