Skip to main content
Vraag

ik heb vaak seks gehad met vriendin maar ze wil niet meer

• March 23, 2026
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jonge 14 en ik heb vaak seks gehad met vriendin aleen ze wil het niet meer doen dus ik heb veel dingen aan mezelf proberen aan te passen want ik dacht dat ze niet meer van me hield aleen dat werkte niet, ik ben nog wel heel vaak geil aleen ik weet niet wat ik dan moet doen want aftrekken is toch heel anders als seks. Dus wat moet ik doen ik heb het er al met dr over gehad.

Alvast bedankt groetjes anoniem😝

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Haar grenzen respecteren. Als zij niet wil blijft het nee totdat ze ja zegt. Je moet het niet gaan opdringen. 

Je zou evt wel een speeltje kunnen kopen of maken, schijnt anders te voelen dan aftrekken. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

Als ze niet wilt dan wilt ze niet. Je kan vragen of er iets anders is wat ze wel fijn vindt

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Ik ben een jonge 14 en ik heb vaak seks gehad met vriendin aleen ze wil het niet meer doen dus ik heb veel dingen aan mezelf proberen aan te passen want ik dacht dat ze niet meer van me hield aleen dat werkte niet, ik ben nog wel heel vaak geil aleen ik weet niet wat ik dan moet doen want aftrekken is toch heel anders als seks. Dus wat moet ik doen ik heb het er al met dr over gehad.

hoi ik vind dat het af hangt van de leeftijd van je vriendin 
ik zou het nog een keer met haar er over praten, dan weet je ook wat er is 

(ik weet niet of dit helpt)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

Haar grenzen respecteren. Als zij niet wil blijft het nee totdat ze ja zegt. Je moet het niet gaan opdringen. 

Je zou evt wel een speeltje kunnen kopen of maken, schijnt anders te voelen dan aftrekken. 

Ik weet niet waar ik een speeltje kan kopen en hoe

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

hoi ik vind dat het af hangt van de leeftijd van je vriendin 
ik zou het nog een keer met haar er over praten, dan weet je ook wat er is 

(ik weet niet of dit helpt)

We zijn bijde 14