Skip to main content

Hoi, ik ben een meisje van 17 en ik heb nu een jaar een vriend en ik hou echt van hem. Er is wel een ding waar ik moeite mee heb en ik weet niet of het aan mij ligt. Ik heb in het verleden en tijdens onze relatie problemen gehad met sexuele intimidatie van andere jongens/mannen en daar weet hij van. Hierdoor zit ik niet altijd in de juiste mindset om seks te willen hebben. Hij wil dit juist wel heel graag en bijna altijd als ik nee zeg blijft hij doorvragen en zeg ik uiteindelijk ja en voel ik me dan de hele tijd naar. De paar keer dat ik echt nee blijf zeggen lijkt het alsof hij boos is. Hij zegt dat er niks is maar zijn gedrag is gelijk heek droog en anders dus het moet er wel mee te maken hebben toch. Wat moet ik doen??

Hoi.

wat vervelend. Dat is niet echt oke dat hij blijft doordrammen. Als hij je echt dwingt, dan is dit verkrachting. als jij geen seks wil, dan gewoon geen seks punt uit!!. Als hij net zo veel van jouw houd als jij van hem dan zal hij dit toch echt wel snappen. 


Hij wilt gewoon alleen maar sex. Als hij echt van je houdt dan luisterd hij naar je, maar hij vind sex belangrijker dan jou gevoelens en mening 

Mijn advies: Zoek een vriend die niet uit is op sex en echt van je houdt


Hey! Ik ben zelf nog te jong voor seks maar ik vind dat een jongen (of sowieso een partner)  altijd  rekening moet houden met de gevoelens van de ander. Hij zou je juist moeten steunen en begrijpen. En dan maar geen seks , maar een lieve knuffel of naar je luisteren als je wilt praten. Zo zou het vlgs mij moeten. Misschien moet hij dat door krijgen of leren. Of ja, anders is hij misschien niet jouw match, sorry om dat te zeggen.  In elk geval moet jouw gevoel hier het belangrijkste zijn! Veel sterkte ook!

Liefs, Tover xxx


Reageer