Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Ik heb seks met mijn broer gehad

• 15 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1884 Bekeken

Badge
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID - MIJN BROER IS HETERO EN IK HOMO ALLEEN WE WOUDEN EXPERIMENTEREN

Oke. Dus ik kwam op mijn broer zijn kamer. Hij zei dat hij nog nooit seks met een meisje heeft gehad. Ik zei dat ik nog nooit een penis in mijn reet heb gehad. (Ik ben namelijk homosexueel) Mijn broer vroeg of hij misschien op mij kon oefenen. Ik zei klakkeloos JA! Ik wou graag weten hoe het voelt om sperma in mijn binnenkant te hebben en hoe het voelt om een penis in mijn reet te hebben.

Dus we hadden seks en ik heb er eigenlijk best wel veel spijt van. Mijn broer volgens mij ook. Wat moeten we doen?
icon

Beste antwoord door L.Anoniemm 15 mei 2019, 20:31

Ik raad je aan om dit niet nog een keer te doen. Het is incest en dat is niet echt normaal. Ik hoop wel dat het een goede evaring was maar ik raad je echt niet aan om dit nog een keer te doen

Groeten
Lucas
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Ik raad je aan om dit niet nog een keer te doen. Het is incest en dat is niet echt normaal. Ik hoop wel dat het een goede evaring was maar ik raad je echt niet aan om dit nog een keer te doen

Groeten
Lucas
Badge +1
Dit komt vaker voor, 9/10 keer brengt dit slechte seks ervaringen op. Je kunt het er met je broer over hebben. Of t gewoon voor je houden.

Reageer