Skip to main content
Vraag

ik heb seks gehad met mijn nicht

• June 14, 2022
  • 1 reactie
  • 5010 Bekeken

Hallo mensen van het forum, Ik ben Sem (niet echte naam) Ik heb seks gehad met mn nicht…

het ging zo, ik en mn zusje waren op een bbq feest van mn tante en daar waren haar zoon en dochter(mn nicht) er ook bij. Ik ging zelf na de wc om te plassen en kwam zij er ook bij. Ik kreeg natuurlijk een stijve en zij zag dat. Vervolgens keek ze lachend na me dus begon ze eraan te zitten. Ik kon niet wachten dus zoende haar. Op gegeven moment hoorde ik dat ik bij hun moest slapen dus voor het slapen gaan ging ik douchen. Toen ging mijn nicht mij pijpen en hebben we seks gehad, en zeiden we we doen dit nog eens.

is dit handig????

mvg Sem

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 10: plaats geen onnodige seksuele details.

1 reactie

• June 14, 2022

Je vraagt  '’is dit handig?'’, dat is je eigen beslissing. Is het handig dat je seksuele activiteiten onderneemt met je nichtje? Het kan decent-size impact hebben op je familiare relatie met je nichtje. Dat houdt dus in dat het eventueel ongemakkelijk kan worden in normale situaties zoals bijvoorbeeld familie-bezoek. Ik vind het zelf behoorlijk apart en ongepast om seks te hebben met familieleden. Ik zou zeggen, probeer een vriendin te zoeken waarmee je eventueel seksuele activiteiten kan ondernemen, of ga masturberen. Deze dingen hebben geen negatieve impact.

7 keer klaarkomen in een seks-sessie is bijzonder veel. Dat lijkt mij bijna menselijk onmogelijk. Een normaal mens van mannelijk geslacht kan maximaal 1-2 klaarkomen in een seks-sessie of masturbatie-sessie als ik het goed heb. Dat overschrijd je best wel fors. 

Hebben jullie wel veilige seks gehad?