Skip to main content

zondag was mijn papa en mama weg en toen ging ik sex kijken op de leptop en heb toen gevingerd en toen zag ik bloed in mijn onderbroek het was wit dus nu ben ik bang dat mijn mama dit ziet met wassen

 

hoe verwijder je je geschiednis op je leptop???

Hey KimmieDutchie12,

Bloed is vrijwel bijna altijd rood en als het niet rood is dan ontbreekt er iets (weet ff niet of dat nou de bloedplaatjes of iets van rode bloedcellen waren, maar dat doet er niet zoveel toe)

Ik denk eigenlijk dat bij jou geen bloed was, maar iets van baarmoederwandslijm.

Hier een linkje naar een site die er wat over uitlegt en over het hormoon oestrogeen waar dat mee te maken heeft.

https://www.dehormoonfactor.nl/oestrogeen-hormoon

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Xx Simply Me


Aangezien je een jongen bent, denk ik dat we een aantal dingen door elkaar halen. Uit de anus hoort geen witte vloeistof te komen (bloed is over het algemeen rood:wink: ). Wat ik denk dat gebeurt is, is dat je door het anale vingeren klaar bent gekomen en dat het witte spul in je onderbroek sperma is. Dat komt uit je penis als je klaarkomt, maar dus niet uit je anus.

Hoe je dat uit je onderbroek krijgt moet je niet aan mij vragen. Daarvoor zal je toch echt een reactie van een jongen af moeten wachten.

Over de internetgeschiedenis;    Dit is een beetje afhankelijk van welke browser je hebt gebruikt. Bij de meeste browsers kom je met ctrl + h in de geschiedenis. Daar selecteer je de sites en klik je op verwijderen. Maar dit werkt voor jouw laptop misschien net weer wat anders. Zoek dan maar even een filmpje op hoe het dan moet.

 

Groetjess


Hi KimmieDutchie,

 

en hi @Simply Me   en @xLisa ,

 

….. denk ik dat we een aantal dingen door elkaar halen…..

ja, dat denk ik ook, dat er wat door elkaar gehaald wordt en niet alleen dat de T.O. een jongen is en geen meisje (dat blijkt uit het profiel), maar ook dat bloed rood is en zijn onderbroek wit. Tenminste zo lees ik het.

Kimmiedutchie heeft zichzelf anaal gevingerd en daarbij waarschijnlijk een wondje veroorzaakt.  Kan gebeuren.

Daardoor is er (rood)  bloed in zijn witte onderbroek terecht gekomen. Hopelijk was het een klein wondje en is het bloeden gestopt.

Volgens mij is het enige probleem van de T.O. KimmieDutchie nu nog: ‘hoe krijg ik die onderbroek weer schoon, want ja, als ik die onderbroek gewoon in de wasmand gooi, dan ziet mama die rode plek misschien wel …..’

 

Btw @xLisa , heeft Arjan Lubach ook een video over ‘begrijpend schrijven’ gemaakt, want ik zag dat je  er laatst eentje over ‘begrijpend lezen’ had geplaatst en die vond ik wel leuk :grinning:

Ik denk dat de oorzaak van het misverstand vooral daar (begrijpend schrijven) ligt….

 

Hoe schoonmaken:

nou, je kunt je onderbroek in een sopje (warm water met wasmiddel voor kleren erin) zetten, maar bloedvlekken zijn vaak lastig als ze er al een tijdje in zitten, weten we uit ervaring. We vallen wel eens met de fiets of zagen in ons been (ja, is echt gebeurd) ofzo en dan hebben we ook bloedvlekken in onze kleren. Twin en ik moeten thuis de was doen van onszelf en onze broer(tje)s , dus ja dan weten we wel hoe het werkt.

Je kunt, als je moeder dat heeft, het beste een ‘vlekkenverwijderaar’ zoals ossengal zeep of Vanish Oxi Action ofzo gebruiken. Je kunt ook die onderbroek gewoon weggooien op een plek waar niemand 'm terug kan vinden, maar je kunt eerst ff kijken of het lukt om 'm uit te wassen.

Je kunt die onderbroek ook als nog niet alles eruit is (qua bloed), maar dat het niet echt meer heel erg opvalt daarna gewoon in de wasmand gooien zodat je moeder 'm daarna gewoon ook nog in de wasmachine wast. Als ze toch vraagt hoe er een bloedvlek in je onderbroek komt kun je altijd nog zeggen dat je een klein wondje aan je vinger had toen je je onderbroek uit deed/in de was gooide.

 

Btw, sperma kun je gewoon met lauw warm water uitspoelen en dan gooi je 'm alsnog in de wasmand, dan wordt ie daarna in de was echt helemaal schoon. Meestal valt sperma niet heel erg op. Het kan wel een beetje witte vlekjes geven op een donkere kleur onderbroek, maar daar zou ik me niet druk om maken. Ik gooi ze gewoon in de wasmand en daarna moeten twin en ik de was toch doen :stuck_out_tongue: . Ik zie soms wel eens een spermavlek in een onderbroek van één van onze broers, maar big deal, (bijna) alle jongens trekken zich af en het kan ook gewoon komen van als je geil bent dat je een vlekje hebt.

Als je een onderbroek met opgedroogd sperma in het water doet, kan die weer glibberig aan gaan voelen omdat het opgedroogde sperma weer nat wordt, maar ligt er ook aan hoeveel sperma er in zit. Klinkt misschien goor, maar in een wasmachine wordt alles een paar keer gespoeld en meestal gooien wij geen kleren in de was die onder het sperma zitten. We ruimen dat op een andere manier op...

 

Hoe je je geschiedenis op je laptop wist kun je lezen via:

https://www.seniorweb.nl/artikel/zoekgeschiedenis-wissen

hier staat per browser beschreven hoe het werkt, stap voor stap

 

Je kunt ook gewoon in Google zoeken op 'geschiedenis wissen op laptop’ of ‘op Android telefoon’ ofzo

 

Succes en we horen wel of het allemaal gelukt is.

 

 

Groetjes,

M&M's


Owh, wow. Dat is een stomme fout😏

Ik had er eigenlijk niet aan gedacht, op de een of andere manier ging ik van een meisje uit. Ik denk er dan ook niet altijd aan om iemand profiel te kijken. Sorry! (Tip voor de volgende keer voor mij;)

Maar gelukkig kun je denk ik wel wat met de tips van xLisa en M en Ms.

Nogmaals sorry..

Groetjessss,

Simply Me


Hi KimmieDutchie12,

 

na al die verschillende reacties ben ik wel benieuwd wat er precies gebeurd is en welke reactie het best past bij wat jij hebt mee gemaakt:

  • was het rood bloed uit je anus/kont dat in je witte onderbroek is gekomen?
  • was het sperma afkomstig uit je piemel nadat je klaar kwam door anaal/kont vingeren?
  • was het een wit(tige)  vloeistof die uit je kont kwam?
  • of nog iets anders?

 

Groetjes,

M&M's


Het blijft nog een heus mysterie totdat hij reageert. Dat berichtje valt idd op zo veel verschillende manier te lezen.


hoi even een update

het was veel bloed dus ik heb een jaar in het ziekenhuis gelegen

doeg en bedankt voor alle reacties


Reageer