Ik heb mijn oudere zus bezwangerd

  • 14 February 2022
  • 7 reacties
  • 1629 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Ik ben 12 en heb een probleem, ik heb mijn oudere zus bezwangerd. Zij verleidde me tot seks en nu is ze zwanger! Papa en Mama weten het niet want als ik het ze zou vertellen zou mijn zus tegen haar vriendinnen zeggen dat ik een kleine piemel heb. Wat moet ik nu doen


7 reacties

Dat is niet zo goed…. ga met je zus in gesprek en vraag of je hier samen mee over uit kan komen, ze dwingde je tot seks dus in principe is ze ook strafbaar. 

Maar ik ben wel trots op je dat je op je 12e al seks hebt gehad lesgoo

 

Wanneer is dit gebeurt?  Is het al zeker dat ze zwanger is, heeft ze een test gedaan? Zo niet en het niet nog langer geleden dan 5 dagen kan ze een morning afterpil gebruiken. Anders kunnen jullie abortus overwegen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou het gewoon tegen je ouders vertellen. En als ze dan gaat vertellen dat je een kleine piemel hebt, dat zijn dan de gevolgen. Er is overigens niks mis met een kleine piemel.

Reputatie 7
Badge +4

Weet je eigenlijk wel zeker dat het kind van jou is?

Er staat verleiden, werd je gedwongen of vroeg ze je en leek het je interessant?
Hoe oud is je zus ongeveer?

Zwangerschap valt na een tijdje wel op dus je ouders komen er linksom of rechtsom wel achter. 
Aangezien ze je heeft verleid en er niet staat gedwongen lijkt het me dat jullie goed met elkaar om kunnen gaan en dat je er door erover te praten wel uit kunt komen, heb daar het vertrouwen ook in.  Als je alleen maar bang bent en alles zo snel mogelijk wil doen kunnen er fouten gemaakt worden en dat wil je voorkomen. Abortus is een optie, maar als je zus het kind wilt houden dan zul je dat alleen maar kunnen respecteren. 

Veel sterkte of plezier, houdt ons op de hoogte
Groetjes DDP

Reputatie 3
Badge +1

Wanneer is dit gebeurt?  Is het al zeker dat ze zwanger is, heeft ze een test gedaan? Zo niet en het niet nog langer geleden dan 5 dagen kan ze een morning afterpil gebruiken. Anders kunnen jullie abortus overwegen.

ja dat lijk me goed

 

Reputatie 3
Badge +1

maar asl je bedreigd met een kleine dick kan je ook gwoon zeggen tegen iedereen dat ze je misbreukt heeft

Reputatie 3
Badge +1

je kan ook zeggen van ja maar jij bent die genen die een kleine dick in zig wou hebben

Reageer