Skip to main content
Vraag

ik heb met mn stiefzus gezoen en ze wil meer

• April 15, 2026
  • 4 reacties
  • 338 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal 

ik zit dus ergens mee, want vorig weekend gingen we even een weekendje weg en dus zaterdag had ik een wedstrijd en op zondag wouden dus mijn moeder en haar nieuwe vriend even iets leuks gaan doen maar ik was erg moe nog dus ik bleef thuis en uiteindelijk bleef mijn stiefzus ook thuis en die vroeg toen aan mij of ik het leuk vond om een film te kijken. Dus toen we die film aan t kijken waren vroeg ze of ik doen durf of de waarheid wou gaan spelen dus dat deden we toen. Het was gewoon heel normaal eerst maar toen zei ik toen en zei ze: zoen me. Dus ik zei moet dat echt en ze zei ja en ik deed het. We zijn toen gestopt en gisteren appte ze me of ik de volgende keer misschien iets meer wil doen dan alleen zoenen.

dus nu mijn vraag is eigenlijk wat moet ik doen want eerlijk gezegd lijkt het me best wel lekker eigenlijk

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 15, 2026

Ligt er aan de leeftijd en als het geen bloedverwant heeft met je dan kan het gewoon want als jullie elkaar eerder hadden ontmoet dan jullie ouders dan konden jullie er al niks aan doen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 15, 2026

hou het gewoon bij je vriendin en doe niks met iemand uit gezin of familie.

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 15, 2026

gwn doen joh je leeft mr 1x

Forum|alt.badge.img+1

als jij dat wil doe t dan
gebruik wel protection pls anders krijg je straks gezeur met jullie ouders