Ik heb met mijn zus geneukt, is dat raar?

  • 8 October 2019
  • 4 reacties
  • 6420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He ik ben jannes 14 jaar en heb met mijn zus van 12 geneukt is dit raar alvast bedankt

4 reacties

Dit is niet iets wat normaal gebeurd nee. Maar als je het veilig doet (met condoom) en je weet zeker dat zij het ook heel graag wou zie ik het probleem niet. Maar ja, dit is vreemd voor een groot deel van de maatschappij. (Al trek ik me weinig aan van de maatschappij.) Als je zusje al ongesteld is geweest voor dat je haar geneukt hebt, en je hebt het zonder condoom gedaan is het wel verstandig dit aan je ouders te vertellen. Hoe schaamtevol het ook is. Al hoop ik het beste voor je en hoop ik dat je het gewoon veilig hebt gedaan. Fijne avond! En succes.
Met vriendelijke groetjes van,

manmetAntwoord
bedankt en ja was veilig en van beide kanten
Gelukkig. Ik hoop dat het in iedergeval leuk was dan 🙂
Ik zou als ik jou was dit topic op het forum ook even doorlezen. Deze persoon heeft ongeveer hetzelfde gehad als jou en heeft daar veel reacties en antwoorden op gekregen. Misschien helpt het je en geeft het je wat uitleg over wat mensen wel en niet verantwoordelijk en normaal vinden: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/stoeien-ging-anders-dan-normaal-42832

Alstjeblieft en succes met lezen. Ik zou het je wel aanraden btw.

Met vriendelijke groet,

manmetAntwoord.

Reageer