Vraag

Stoeien ging anders dan normaal.

  • 12 September 2019
  • 64 reacties
  • 32618 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo.
Ik hoop niet dat ik raar gevonden word maar er is wat gebeurt en wil het toch even kwijt. Zal het proberen kort uit te leggen.

Ik ben 16 jaar en heb een zusje van 12. We hebben een nichtje van 13 in de straat wonen die vaak bij ons komt spelen.
afgelopen weekend bleef ze ook logeren wat ze wel vaker doet.
savonds zat ik op me kamer die op zolder is lekker al in me pyjama te gamen toen hun me kamer binnen kwamen en beetje irritant gingen doen. heletijd op me klimmen en uitdagen om te komen stoeien. opzich gebeurt dat wel vaker dus uiteindelijk leg ik me controller weg en leg me zusje in de houdgreep. hun hadden ook al hun pyjama aan en terwijl ik me zusje vast heb trekt me nichtje aan haar broek en trekt hem naar beneden. ik laat me zusje los zodat ze haar broek weer goed kan doen maar inplaats daarvan trekt ze een de broek van me nichtje zodat die ook omlaag gaat. hun lagen helemaal dubbel van het lachen alleen in voelde me toch beetje ongemakkelijk. uiteindelijk gingen hun weer verder met stoeien alleen trokken ze de heletijd aan elkaars kleren en zover dat ze bij elkaar der pyjama broek en tshirt uit hadden en nog alleen ondergoed aan hadden.
op een gegeven moment lag me zusje op haar rug en me nichtje zat op de buik van me zusje en trok in 1 keer aan de bh van me zusje zodat deze niet meer goed zat en haar borsten te zien waren. ik wilde me zusje helpen en dacht grappig te zijn door de bh van me nichtje los te maken aan de achterkant. ook toen werd er weer veel gelachen en deden ze hun bh weer goed maar gingen nu samen op mij af. ze proberen met ze 2e mijn broek te laten zakken. ik lag op een gegeven moment op me buik en proberen me broek vast te houden maar ze kregen het toch samen voor elkaar om me broek met onderbroek enal naar benenden te trekken. Het enige wat ze zagen waren me billen. 1 van hun gaf nog een paar klappen op me billen. op dat moment roept me moeder hun dat het tijd is dat ze naar hun eigen kamer gaan. ik kon toen gelukkik weer snel me broek goed doen en hun hebben der pyjama ook weer aangedaan en zijn naar benenden gegaan.

ergens vond ik het wel raar dat dit gebeurde maar aan de andere kant hebben we wel heel erg gelachen. het voelde alleen raar omdat hun niet meer zo veel kleren een hadden en ook mij wilde uitkleden maar had niet het gevoel dat het met seks temaken had maar gewoon stoeien en gek doen.
is het heel raar dat dit gebeurde? en had ik miischien eerder weg moeten gaan? en wat moet ik doen als dit nog eeen keer gebeurt?

hoop echt dat ik niet raar word gevonden.

Dit topic is gesloten

64 reacties

Ik denk eigenlijk dat er niets gebeurd is om je zorgen om te maken of om je voor te schamen. Het is misschien een beetje ongemakkelijk, maar jullie hebben niets misdaan. Alle partijen vonden het leuk en er is verder niets gebeurt. Maar als jij je er echt slecht om voelt, zou ik het niet meer doen.
ik voel me er niet echt slecht over maar ik dacht dat het misschien wel een beetje raar kon zijn.
we vonden het zeker alle 3 leuk en we hebben enorm gelachen.
Het stoeien deden we wel vaker, zeker als me nichtje bleef slapen. moet ik nu het stoeien voorkomen? want opzich vond ik het niet erg ofzo alleen dacht ik dat het misschien raar is.
de kans dat als we nog een keer gaan stoeie het weer op deze manier gaat want me nichtje appte van de week nog dat de me terug ging pakken.
Als jullie het allemaal leuk vonden is er niets aan de hand.
Hey peter

Hoewel in jouw ogen het uitkleden en dergelijke een beetje eigenaardig kunnen lijken, vermoed ik dat je zusje en nichtje geen intieme bedoelingen hadden. Naast het naar beneden trekken van elkaars kleding lijken ze namelijk geen aanstalten gemaakt te hebben tot wat verders.

Moest je het uitkleden ongemakkelijk of te ver vinden gaan, kan je op voorhand, voor het stoeien losbarst, even duidelijk maken dat je het fijner zou vinden als alle kleren aanbleven. Neem eventueel initiatief tot iets als een kussengevecht, wat ook leuk is, maar waar de meesten hun kleding aanhouden :)

Groetjes
Kenshin
Ik zal zelf vragen als ze je willen aftrekken dit lijkt me hier een geschikte situatie voor

Uhh is me zusje en nichtje en een stuk jonger! lijkt me niet dus... !
Hey peter

Hoewel in jouw ogen het uitkleden en dergelijke een beetje eigenaardig kunnen lijken, vermoed ik dat je zusje en nichtje geen intieme bedoelingen hadden. Naast het naar beneden trekken van elkaars kleding lijken ze namelijk geen aanstalten gemaakt te hebben tot wat verders.

Moest je het uitkleden ongemakkelijk of te ver vinden gaan, kan je op voorhand, voor het stoeien losbarst, even duidelijk maken dat je het fijner zou vinden als alle kleren aanbleven. Neem eventueel initiatief tot iets als een kussengevecht, wat ook leuk is, maar waar de meesten hun kleding aanhouden :)

Groetjes
Kenshin


Dat gevoel had ik inderdaad ook niet dat ze dat hadden. denk alleen wel dat het bloot zijn wel de extra spanning gaf waarom we allemaal zo moesten lachen.
ikzelf vond het niet erg alleen was ik bang dat dit als raar word gezien en ik wil niet een freak zijn ofzo
Aangezien je erop toeziet dat er niets ernstigs gebeurt tussen je zusje, nichtje en jij, vermoed ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je bent geen freak; wel een verstandig persoon die wil voorkomen dat er zich grensoverschrijdende situaties voordoen.

Gr. Kenshin
vanmiddag was me nichtje er weer en had ze samen met me zusje een plantje gemaakt om me terug te pakken.
het is ze ook aardig gelukt want ze gingen met ze 2e tegen mij en ze kregen me uiteindelijk op de grond en me zusje ging op me zitten en me nichtje maakt me broek los. heb toen nog proberen weg te komen maar toen ik op wilde staan ging ze aan me broek hangen waardoor deze naar beneden zakte en ik daardoor weer viel. ze trokken toen aan me onderbroek waardoor me billen weer tezien waren en kreeg ik daar weer paar klappen op.
daarna kwam me nichtje met het idee om me broek te stelen en dat kregen ze ook voor elkaar. aangezien het op mij kamer was wilde ik gewoon een andere broek gaan aan trekken maar terwel ik naar me kast loopt trekt me zusje in 1 keer me onderbroek naar benenden waardoor ik wil struikel en val. toen trokken ze ook me onderbroek helemaal uit.
toen ze me bloot zaken moesten ze erg giechelen. ze bleven wel naar me kijken en begreep later dat ze nog nooit een jongen bloot hadden gezien.
hun gingen daarna naar de slaapkamer van me zusje met me broek en onderbroek. ik heb gewoon een andere broek uit me kast gepakt en weer aangekleed. voor de rest hebben hun of ik niks meer gedaan. heb gingen dit keer ook neit in hun ondergoed.

hoewel er nu weer niks is gebeurt voelde dit wel alsof ze er wel op uit waren om mij bloot te zien. ik vond opzich niet zo erg, kon er ook wel om lachen eigelijk.
alleen omdat de laaste keer werd gezegt dat het niet zo erg was weet ik niet als het zich herhaal of het dan wel erg is? ik vond zelf niet erg maar weet niet wat de grens is tussen niet erg en wel erg.
Hoewel het de vorige keer eerder om een speelgevechtje leek te gaan, leken ze er deze keer inderdaad op uit om je naakt te zien. Dit lijkt me vrij eigen aan hun leeftijd, maar ondanks dat zouden ze moeten begrijpen dat je niet zomaar iemands kleding uittrekt en meeneemt.

Je zusje en nichtje beginnen mogelijk een zekere interesse in jongenslichamen te vertonen, da's vrij gebruikelijk, maar het zou kunnen dat ze nog niet mee hebben gekregen dat je rekening hoort te houden met de ander. Hierdoor kan het dat ze nog niet zo'n goed beeld hebben van grenzen en dergelijke, waardoor ze zonder diep bewustzijn graag aan je zitten.

Je zou, op een moment dat je zusje kalm is, haar wat kunnen vertellen over die grenzen. Eventueel kan je dit ook met je nichtje bespreken, hoewel de kans me groot lijkt dat je zusje wat jij haar vertelt, ook aan je nichtje zal doorvertellen. Zou je zo'n gesprekje zien zitten? Eventueel zou je je ouders kunnen vragen om je zusje het een en ander uit te leggen.

Gr. Kenshin
opzich vond ik het zelf niet heel erg. ging weer met een hoop gelach.
als ik met me zusje zou gaan praten wat moet ik dan tegen der zeggen? want als hun er echt op uit zijn om me bloot te zien dan wil ik hun ook wel bloot zien. ik heb in het echt ook nog nooit een meisje bloot gezien namelijk. en de eerste keer zag ik alleen even snel de borsten van me zusje en niet van me nichtje omdat ik achter haar stond. en zou liever die van haar zien wat die zijn groter.
Dat je zusje, nichtje en jij ernaar verlangen om een ander naakt te zien is vrij normaal, maar echter niet gebruikelijk onder familieleden. Elkaar eens naakt zien bij het omkleden op het strand of iets dergelijks kan, maakt wanneer de intentie van seksuele interesse erachter zit, is het eerder gepast om een leeftijdsgenoot, bij voorkeur geen familielid, op te zoeken die hier ook op uit is.

Je zou je zusje kunnen zeggen dat het in principe niet hoort om andermans kleding ongevraagd uit te trekken. Dat ze nieuwsgierig is lijkt me normaal, maar vaak is het fijner om te wachten met experimenteren tot ze iemand, alweer bij voorkeur liever geen familielid, ontmoet waar ze zich goed bij voelt.

Gr. Kenshin
Je moet doen wat jou het beste lijkt jij was in de situatie en kan dus het beste inschatten wat je nichtje en zusje ervan vonden als er veel gelachen word is het niet erg kijk gewoon wat er gebeurd als jullie weer gaan stoeien
Je moet dan wat je fijn vind als je het echt niet fijn vond geef het aan altijd blijven praten ook al is het moeilijk bereid je er goed op voor wat je wild zeggen mischien dat dit helpt heb veder geen iedee.
ik las op internet dat een neef en nicht met elkaar mogen trouwen, klopt dat? want dan zou het minder erg zijn dat me nichtje me bloot is en andersom. me zusje is dan nog effe een apart verhaal.

ik vraag me af om het praten met me zusje zin heeft want heb erg het gevoel dat ze gewoon meedoet met me nichtje, want zonder me nichtje erbij wil ze nog niet eens normaal stoeien. ook hebben ze allebij nog niks verder geprobeer dan alleen maar kijken dus als het zo blijft laat ik het denk ik gewoon toe, als het erger word kan ik altijd nog met ze praten.
Naast dat het om familie gaat, zijn je nichtje en zusje een stuk jonger. Hierdoor zou het kunnen dat ze zich nog niet ten volle bewust zijn van wat er aan de hand is.

Je kwam naar hier met de gedachte dat wat er tussen je nichtje, zusje en jou was gebeurd, misschien niet ok zou kunnen zijn. Dat vond ik een gezonde gedachte, het is goed dat je je vragen stelt bij bepaalde dingen, maar intussen begin je te denken aan het intiemer worden met je jongere nichtje. Dat laatste lijkt me geen goed plan, niet alleen gezien het leeftijdsverschil, maar ook omdat, wanneer familieleden hierachter komen, je hiermee in de problemen zou kunnen geraken.

Het lijkt me verstandig om niet verder te gaan dan speels stoeien, en daarbij kleding aan proberen te houden. Dit soort situaties kunnen snel uit de hand lopen, en wanneer dat gebeurt, is het vaak lastig om terug te gaan.

Gr. Kenshin
ik wil niet intiemer worden met me nichtje alleen is het misschien wel minder raar dan. meer voor me eigen gevoel zegmaar.
ik wil voor de rest echt niks bij haar alleen mocht ik nog is was bloots van haar zien voel ik me minder schuldig.
het stoeien zou ook niet zomaar overgaan denk ik, dat doen we echt al heel lang alleen ging opeens beetje anders en dat is nog niet terug naar hoe het eerst was, maar dat zal de leeftijd misschien wel zijn dat dat soort dingen nu spannend zijn. en eerlijk gezegt vind ik dat ook wel. maar nogmaals ik wil echt niks bij haar doen of iets
Goed dat je niet van plan bent wat intiems met je nichtje te gaan doen. Mijn excuses, het kan dat ik te snel was met het concluderen dat jij wat meer met haar zou willen.

Huwelijk tussen nicht en neef is inderdaad legaal in België en Nederland. Het ging me echter eerder om het leeftijdsverschil tussen je nichtje en jij, waardoor zij dingen als naakt zijn als onschuldig zou kunnen opvatten, terwijl dat bij een ouder iemand een heel andere betekenis zou kunnen hebben.

Gr. Kenshin
Goed dat je niet van plan bent wat intiems met je nichtje te gaan doen. Mijn excuses, het kan dat ik te snel was met het concluderen dat jij wat meer met haar zou willen.

Huwelijk tussen nicht en neef is inderdaad legaal in België en Nederland. Het ging me echter eerder om het leeftijdsverschil tussen je nichtje en jij, waardoor zij dingen als naakt zijn als onschuldig zou kunnen opvatten, terwijl dat bij een ouder iemand een heel andere betekenis zou kunnen hebben.

Gr. Kenshin


Maakt niet uit 🙂 ging met er alleen om dat stel dat het nog keer gebeurt en we zien elkaar bloot dat ik dan niet met een schuld gevoel moet zitten omdat het raar is. maar ben er niet op uit om dan iets te doen.

kwa leeftijd verschil snap ik het opzich wel, hoewel zij er best wel ouder uitziet. denk dat het bloot zijn voor ons allebij wel beetje het zelfde betekend, het is spannend om elkaar te zien maar voor de rest niet veel aan de hand.
Hebben jullie ondertussen nog gestoeid?
beetje met me zusje maar niet met me nichtje erbij. die komt meestal alleen in het weekend langs.
laatse tijd zijn we met stoeien onbedoelt toch iets verder gegaan kwa seksualiteit dan we eerste wilde.
me zusje durfde op een gegeven moment ook helemaal bloot te gaan en me nichtje hielt alleen haar onderbroekje aan, ik mocht wel een paar keer in haar onderbroekje kijken.
alleen met stoeien hebben we elkaar nu wel overal aangeraakt. zo heb ik aan hun borsten gezeten en bij me zusje zelfs tussen der benen en hebben hun aan mij penis gezeten en ben ik zelfs paar keer klaargekomen.
dit ging nogsteeds op een plagerige manier en nogsteeds met veel gelach en weet dat het misschien niet goed is maar ik vind het zo fijn om te doen.
gaat dit echt te ver? of zolang we geen seks hebben kan dit nog wel?
Het lijkt me onverstandig om hiermee verder te gaan. Gezien de jonge leeftijd van je zusje en nichtje, zouden zij een heel ander beeld kunnen hebben van wat er tussen jullie aan de hand is. Hierdoor zouden ze later spijt kunnen krijgen van wat er tussen jullie gebeurde.

Best leg je uit dat wat er zich tussen jullie afspeelt, eigenlijk niet correct is. Daarna houd je dit standpunt kordaat vol, zodat er geen verwarring ontstaat.

Gr. Kenshin
Denk wel dat hun snappen wat ze aan het doen zijn want ze vinden het allebei heel spannend. zeker me nichtje snapt het want waarom zou ze anders niet helemaal bloot willen maar wel af en toen haar kutje laten zien.
alles gaat wel op een speelse manier en komt voor mij daarom niet echt over als dat het veel erg is. en ze begingen er altijd zelf over, ik doe alleen mee. heb hun ook wel eens samen zien stoeien terwel ze niet veel aan hadden.
Ook als ze denken het te snappen, zouden ze er later spijt van kunnen krijgen. Daarbij lijkt de reactie van familieleden, moesten ze hierachter komen, me niet iets om naar uit te kijken.

Gr. Kenshin
Ik zal nog wel een keer met ze praten. het gebeurt ook al niet meer zo vaak als eerst.
dat de rest van de familie er achterkomt is idd niet de bedoeling. wel weten me ouders dat ik en me zusje bv samen in bad gaan en vinden dat ook niet erg. ze weten dan niet dat wel ook wel eens aan elkaar zitten dna.
zowiezo hebben we wel de afspraak dat het alleen bij voelen blijft enzo