ik heb met een jongen sex gehad

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 1850 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben max ben 15 bijna 16 en Tim is 16 ik had gisteren een les met ander mensen op school en ik zag hem daar staan en had gelijk wel beetje een oog op hem maar ben gwoon hetro en beetje gepraat wat gerookt toen gingen we almaal naar huis en later die avond kwam ik hem tegen op een feestje maar we waren allebei niet meer zo helder na veel gekletst zij ik van ga denk zo naar huis ga nog ff snel langs de dealer en dan ga ik weg ik zij van we kunnen wel nog ff chill in het scheur wij hebben een scheur ergens meer soort van huis waar we dan in chill met bed tv pc als er op en der aan wij zijn daar aangekomen ik zij ik ff blowen wil je mee doen hij zegt is goed we waren nog dronken we hadden 5 gram gehaald en dat was op gegaan ik had gwoon zin in sex ik ging hem droog neuken kijken wat die zou doen hij ging er heelmaal in mee dus we gingen naakt beetje gezoend en toen ging die mij pijpen maar hij kon echt heel goed met een vinger in me reet en me ballen zuigen toe wilde die mij van achter pakken maar dat was me eerst keer met een jongen was beetje bang en hij stopte zij lul in mij heel zachtjes en toen ging die wat harder en ik heb nog nooit zo hard iemand naam geroepen was echt top toen die klaar kwam voelt zo lekker warm van binnen had hem ok geneukt enzo maar mij vraag was dus heb toen heel de tijd gevoel als die bezig was dat ik moest poepen en we hebben het 3x gedaan 2x zonder condoom is dit heel erg 


2 reacties

Mag ik zeggen

Dit klinkt mega geil en zou het zelf ook zeker graag willen

Maar dat ter zijde.

Je hebt dingen gedaan zonder condoom (je bent niet de enige ik ook) maar je kunt wel soa's en dergelijke krijgen van het pijpen/neuken zonder bescherming. Kijk en erg is het helemaal niet je bent jong snel te verleiden, maar zodra je dingen gaat merken wat enigzins een kenmerk is van een soa zou ik een test doen maar tot die tijd lijkt dat me niet nodig en kun je gewoon terugkijken op een leuke avond😜.

 

Reputatie 3
Badge +3

vrijwel exact hetzelfde als wat koelhe had gereageerd (behalve dat het mijzelf niet zo geil lijkt aangezien ik hetro ben) alleen
je moet oppassen als je het zonder condoom doet dat je ook een blaasonsteking kan krijgen van de poep op je lul. deze poep / poepbacteriën kunnen leiden tot infecties enz dus ik zou het wel met condoom doen en als dat niet stimuleert genoeg dan met een ultra thin condoom

Reageer