Ik heb een vraag hoe oud zijn meisjes als ze beginnen met vingeren?

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 1899 Bekeken

Badge

Stuur me een bericht als je huer een andwoord op hebt


4 reacties

Heyy

 

Iedereen begint op een andere leeftijd met masturberen / vingeren en daar zit op zich geen specifieke leeftijd aan verboden. Iedereen is daar namelijk op een ander moment aan toe.

 

De een begint op haar 11e te experimenteren, de ander begint op haar 15e en weer een ander begint op haar 18e te experimenteren. 

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 1
Badge

dat verschilt idd van persoon tot persoon zoals hierboven al gezegd is geweest, maar het is wel algemeen geweten dat jongens veel vroeger zijn dan meisjes en jongens er ook veel meer behoefte aan hebben, gemiddeld kan je stellen dat een jongen begint met aftrekken op de leeftijd van 11/12 jaar en een gemiddelde jongen doet het ongeveer 1 a 2 x per dag. terwijl een meisje op 11/12 jaar nog in de “eikes dat is vies” fase zitten, zal een meisje gemiddeld pas beginnen rond 14/15 jaar en terwijl een jongen het elke dag doet of meerdere keren per dag zal een meisje het maar 1 of 2 x per WEEK doen, algemeen kan je dus stellen dat jongens sneller rijp zijn dan meisjes en er ook meer behoefte aan hebben, 

maar zoals reeds gezegd verschilt dit van persoon tot persoon, ik was 9 jaar toen ik mezelf al aftrok… je hebt ook jongens die het pas voor de eerste keer doen als ze 15 zijn, en omgekeerd ook je hebt ook meisjes die het al doen op 12 en het ook 2x per dag doen, maar die zijn in de minderheid… jongens beginnen dus gemiddeld rond 11/12 jaar en doen het 1 a 2 x per dag en meisjes beginnen gemiddeld rond 14/15 en doen het maar 1 a 2 x per week

Reputatie 4
Badge +3

het verschilt per persoon. maar de gemiddelde leeftijd is denk ik 11/12

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon. 

@fappen_voor_het_leven jeez als ik als meisje zijnde zolang van mn poesje af kon blijven man man man ik ben nu 15 en begon op mn 11e sinds mn 13e doe ik het elke dag lol

Reageer