Vraag

Ik heb een voet fetish.. HELP!

  • 2 January 2017
  • 6 reacties
  • 2680 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar en heb een voet fetish. Dat betekent dat ik opgewonden (geil) kan worden van het zien/voelen/likken van voeten. Je hebt verschillende soorten voet fetish es. De een houdt van sokken de ander van sneakers etc. Ik hou van blote voeten. Ik heb dit al vanaf jonge leeftijd denk dat ik 6 was toen had Ik al iets met voeten. Alleen ik heb er nooit over gesproken en heb wel een beetje onderzoek gedaan etcetera. Alleen ik wil graag weten hoe zij jij reageren als je beste vriend,broer,zoon of neef etc. Tegen jou zou zeggen: Ik moet je wat vertellen...Ik heb een voet fetish. 1 iemand weet het van mij niemand meer en ik geef eerlijk toe ik heb wel geëxperimenteerd met jongens en meiden (ben bisexueel) met voeten. Van alles. Alleen ik wil graag met mensen er over praten die het ook hebben en die een beetje mijn leeftijd hebben die mij dan wat beter begrijpen. Ik wil het er gewoon een keer uitgooien ik leef dus nu al 8 jaar met dat geheim. K wil graag praten en ook weten of het raar is. Als je wel met me wilt praten zou ik dat echt top vinden!
 


6 reacties

Heel veel mensen hebben een voetfetish dus het is helemaal niet zo raar
Maar je zegt dat je er al 8 jaar mee als geheim leeft he?
Maar een geheim is iets dat je verborgen houdt maar eigenlijk zou iemand het moeten weten
Maar dit is echt maar belangrijk alleen voor jezelf
Het is een persoonlijk iets dat niemand hoeft te weten, dus geen geheim
Dus uhm ja dat dus
Heb ik ook haha!
Zelfde verhaal, ik ben een 17 jarige jongen net dezelfde fetish. Eerlijk gezegd, leer er gewoon mee te leven. Daarnaast nog een tip, probeer niet teveel te zoeken in real life naar mensen met hetzelfde 😛 ken nog niemand die het heeft
Ik heb ook een voetfetish maar mijn vrienden ook als wij afspreken lopen wij altijd op blote voeten in huis maar is niet zo raar hoor
Ik ben ook 14 jaar
Badge

Ik heb dat ook 

Maar dan met sokken en schoenen 

Reageer