Skip to main content

Ik heb al een paar keer sex gehad maar mijn lul is zo groot dat het zeer deed of er niet volledig in ging 

je zou een penis verkleining kunnen overwegen of meer getrainde partners zoeken


Kun je denk ik niks aan doen.

Veel jongens zouden juist blij zijn maar weet niet hoe groot bij jouw is.


Kwestie van oefenen. Aan de grote doe je niks daar je zult het er mee moeten doen.

Succes


Hoe groot is hij dan? 


Hoe groot is hij dan? 

Slap 15 en stijf 19


Het is boven gemiddelde maar hij is niet mega, ik weet niet hoe oud de mensen waren waarmee je seks had maar het kan ook zo zijn dat hun vagina nog moet groeien. En anders het is zoals het is dan moet je hem er maar minder ver indoen, is niet heel erg


Je heb wel echt groot maar beter te groot dan te klein toch. Sommig heb 10 cm stijve en dat is echt niet zo leuk 


hoe lang is hij in cm, ik heb dit nodig om te vergelijken met die van mij zodat ik weet of ik een grote of een kleine heb


hoe lang is hij in cm, ik heb dit nodig om te vergelijken met die van mij zodat ik weet of ik een grote of een kleine heb

15 cm


hoe lang is hij in cm, ik heb dit nodig om te vergelijken met die van mij zodat ik weet of ik een grote of een kleine heb

15 cm

ik heb 1 cm minder en mensen  zeggen dat ik een kleine heb. In deze situatie zou ik zeggen dat hij een goede lengte is, kan jammer zijn dat hij er niet volledig in gaat. Maar dat zou als het goed is geen probleem moeten zijn voor jou, Het kan wel een probleem zijn voor je partner. Ik raad aan om rustig te beginnen en niet hard door te duwen, al helemaal als het iemands eerste keer is. Hij is groot voor sommige en gemiddeld voor anderen. De gemiddelde lengte voor een volwassene is tussen de 13,7 cm en de 16 cm. Hij is dus groot, maar niet te groot.


Sommige Meriden vinden het ok juist lekker


Sommige Meriden vinden het ok juist lekker

Jha da kan maar weet niet welke 😂


Tja meer oefenen met partners en kleinere objecten ook als je partners nog niet zijn uitgegroeid maakt het het ook lastiger 


Reageer