Skip to main content

Hey iedereen,

Ik wilde ff een verhaaltje vertellen over hoe ik aan mijn nieuwe vriendje ben gekomen.

 

Ik was thuis, alleen en ik krijg een appje van een vriend van mij. En hij zegt: Ik verveel me dood, mag ik bij jouw een film kijken? Ik zei: prima.

 

We zaten een film te kijken een halverwege de film zei hij met een beetje een verdrietige stem: Luister, ik voel me de laatste tijd zo alleen en ik heb ook vaak niemand om me heen. En ik weet dat ik alleen jouw heb, maar dat is prima voor mij. Ik sta hem een beetje verbaasd maar ook begrijpend aan te kijken  en ik zeg: Zeg je nou dat je iets van me wilt? Hij zegt: emmmm ik denk dat ik verliefd op je ben... 

 

Ik schrok in eerst instantie even, maar toen zei ik: weetje, ik zit de laatste tijd al vaak naar je te kijken en ik vind je super lief en leuk, dus ik denk dat ik ook verliefd op jou ben... We staan elkaar aan te kijken, ik pak zijn gezicht vast en ik zeg: ik hou van je. Hij zegt: ik hou ook van jou. En toen, kwam de mooiste en zachtste kus die ik ooit van mijn leven heb gehad. Zijn lippen waren zo zacht dat ik heel zachtjes kreunde. Op een gegeven moment, trekt hij van me af en gooit me op de bank en hij komt op mij liggen. Toen hebben we nog zeker 5 min gekust. Toen hij bij mij sliep ( want dat hadden we al gevraagd) moest hij naast mij op een één-persoons matras slapen, maar toen hij de deur dicht trok, zei hij tegen mij: Ik wilde dit al zo lang en nu heb ik mijn ware liefde gevonden. Toen hebben we seks gehad in mijn bed en zijn we allebij in elkaar klaargekomen. Toen hij de volgende dag naar huis moest, zei hij: Wanneer kom je bij mij een avondje lol maken? Ik zei: Zo snel mogelijk schatje. We gaven elkaar nog een harde kus en toen hij weg was, heb ik nog heel de dag aan hem gedacht.

 

En dat is het verhaal van hou ik mijn nieuwe vriendje heb gekregen en ik hoop dat ik nog veel plezier met hem mag hebben.

 

Groetjes

Anonymous0702

jij @Anonymous0702 leeft echt in een droom ik ben jaloersss, hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? en veel plezierrr 

 

xx


jij @Anonymous0702 leeft echt in een droom ik ben jaloersss, hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? en veel plezierrr 

 

xx

Ik ben 16 en hij is net 15. Hij is zo knap! En ook licht gespierd. 🤤


Reageer