Vraag

Ik heb een kleine lul

  • 26 January 2021
  • 9 reacties
  • 1918 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik ben 15 en ben bang dat mijn lul te klein is

mensen uit me klassen zeggen allemaal dat ze 16+ cm lul hebben, nou ik heb mijne opgemeten en hij komt niet eens in de buurt!

stijf: 13,4 cm

dikte: 4,1 cm

 

mijn vraag aan jullie: kan ik er iets aan doen?


9 reacties

Dat is al langer dan gemiddeld, dus niet zo druk maken. De rest heeft gewoon te veel praatjes 

Badge

Tuurlijk kan je hier veel aan doen,
Je kan uiteraard veel rekken en strekken of in jouw geval aftrekken.
Daarnaast kan je overwegen even naar de chirurg te gaan, hij haalt dan wat van je vader af en plakt het bij jou erbij! Wat knap toch die technieken van tegenwoordige

Groetjes Google's Assistent.

Reputatie 3
Badge +3

ooit komt het allemaal goed.

Je bent nog in de puberteit dus hij gaat hoogst waarschijnlijk nog groeien.

groetjes

 

Badge

Het maakt helemaal niet uit of je een grote of kleine lul hebt, hij kan zelfs nog groeien. Niks om je zorgen over te maken, laat die klasgenoten gwoon lekker kletsen.

-AnoniemWasTaken

De vraag is wat is klein?

Ik ben 15 jaar en mijn penis is stijf 14 cm

Ik heb het idee dat de grote tijdens de seks niet echt belangrijk.

Het gaat erom wat je het doet, niet hoe groot hij is

Als de ander en jij er samen van kan genieten

Mijn seks vrienden laten me wel genieten .

Reputatie 2
Badge +1

Jij hebt niks te klagen, mijn penis is stijf maar 6 cm.

Heyy

Wrs doen de jongens in jouw klas er een paar cm bij. Je zit gwn prima in de gemiddelden voor 15 jarigen! Hoogstwrs zijn de jongens in je klas bang om uitgelachen te worden en doen ze er daarom een beetje bij. Maak je geen zorgen, van de meesten is het wrs zever!

-Onnodige quote verwijderd-

Precies helemaal gelijk. Alle jongens doen allemaal stoer en zovan ik heb hele grote pik en zo. Maar ze hebben eigenlujk gewoon bijna allemaal een net zo grote lul als jou en wrs best wel veel zelfs kleiner. Als jongen is een grote lul hebben ziets als een porsche hebben, dus daarom liegen een HEELEBOEL jongens erover

Badge +1

Hey Harun,

Dit gevoel wat je nu hebt overkomt veel jongeren en is heel normaal. Maar wist je dat het eigenlijk niet zo veel uitmaakt? Het gevoel van de penis veranderd niet door de grootte en waarschijnlijk liegen die klasgenoten er ook over (Niet altijd het geval).

Je moet je er echt niet druk over maken en als je er wel over druk maakt moet je maar denken dat je nog in de groei zit en het waarschijnlijk  nog gaat groeien, maar onthoudt dat het niet uitmaakt en dat je elk lichaamsdeel moet houden, want het is de enige die je hebt. 

 

Groeten,

Marmar

Reageer