ik heb een fetisj voor vuilnis

  • 25 January 2022
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Badge

Hoi, 

ik ben 15 jaar en ik wil iets delen. 
Voor veel mensen komt dit over als raar of vreemd, omdat het nou eenmaal niet vaak voorkomt. Fetisjen komen wel vaker voor, maar de mijne niet. Ik heb namelijk een fetisj voor vuilnis. Dat houdt in dat ik opgewonden word van vuilnis als ik er naar kijk, eraan denk of ermee bezig ben. Meestal is mijn genot voor vuilnis zichtbaar voor anderen. Veel mensen begrijpen dit (nog) niet en komt het over als vreemd en apart. Ik heb bijvoorbeeld veel fantasieën over hoe ik mijn fetisj wil uiten, maar waar ik (nog) geen ruimte voor heb om dat te uiten. Normaal schaam ik me er een beetje voor, maar ik ben erachter gekomen dat ik niet de enige ben en dat er meerdere zijn, maar niet heel veel. Dit speelt al jaren, dat vuilnis me zo geil maakt. Maar sinds kort ben ik uit de kast gekomen. Naast deze fetisj heb ik meerdere fetisjen die ik liever voor mezelf hou. Ik vind het moeilijk om mijn fetisj voor mezelf te houden, evenals erover te praten. Ik heb geen ruimte voor mijn fetisj, en dat vind ik heel jammer. Daarom zoek ik de gelegenheid om mezelf te zijn door me bij groepen aan te sluiten, en ik hoop dat het hier kan. Zijn er meerderen met een vuilnis fetisj of een soortgelijke fetisj?


2 reacties

Hey Vuilnisman,

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er groepen mensen zijn die actief samenkomen om over een fetisj te praten, misschien op een kliniek na.

Je kan wel je andere fetisjen delen als dat oplucht, ik bedoel je bent toch anoniem.

Vaak helpt het om het tegen iemand of desnoods iets te zeggen. 

Groeten van mij.

Ik heb niet echt een vuilnis fetisj maar ik heb wat meer een navel fetisj en ik heb echt zo iets ik schaam me er totaal niet voor. Sommige vragen wel af en toe waarom ik aan me navel zo vaak zit zomers als ik een bikini draag dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik een navel fetisj heb en dat ik navels mooi vindt. En vooral van die uitpuilende navels vindt ik gewoon mooi zelf ook zo soort navel dus dan ja

Reageer