Skip to main content

Ik heb de vader ontmoet van mijn vriendje

• December 27, 2025
  • 12 reacties
  • 1407 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

Hey de ouders van mijn vriendje zijn gescheiden zijn moeder is super lief al een paar keer ontmoet en nu met kerst heb ik zijn vader ontmoet en  we zijn daar  gaan eten nou ik vond zelf niet zo leuk hij kijkte meer naar mijn borsten (Ik had een leuk normaal jurkje aan) en gaaf daar best wel raar opmerking over (Hij zij tegen mij  vriendje dat hij wel wist met zo lekker vriendin) en mijn vriendje zij dat hij normaal moest doen tegen mij. En  wat moet ik nou doen ik wil daar niet meer naar toe iemand tips  

12 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 27, 2025

Ga het gesprek met de vader samen met je vriendje dat je zulke opmerkingen niet wilt horen. Is wss weer zo’n oude generatie dingetje dat vind dat dat kan terwijl dat albsoluut niet meer kan. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 27, 2025

Hey, dat is idd onbeschoft. Je mag idd zoals ​@Arclight22  zegt eigenlijk wel duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent. Hoe komt iemand er ook op om dat te zeggen. Maarja, jij kunt er niets aan doen dat anderen zo doen..je hebt iig wel het volste recht om duidelijk te maken dat je dit niet wilt en nooit meer accepteert. 

Liefs, Tover xxx

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 29, 2025

Hey ik heb er mijn vriendje over gehad en we gaan van  de week naar zijn vader toe om er over  tehebben  

(Ik  wil mijn vriendje niet kwijt hij super lief en knap )

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 25, 2026

Hey even een update 

Het was uit gepaard met zijn vader dacht ik afgelopen weekend we blijven slapen bij zijn vader mijn vriendje was al naar supermarkt voor eten en was even naar badkamer ik dacht zijn vader er niet was en hij stond im ėėn keer achter mij hij pakte onder mijn hempje mijn borsten stevig vast  en  moest mij hempje uit gelukkig kwam mijn vriendje terug en hij geloofde mij ook dat hij aan borsten zat  ik wil daar niet meer naar toe hij zij dat vior grap was maar dat geloof ik niet 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 25, 2026

Wat een schoft.  Als hij dat bij mij had gedaan, was het bijzonder pijnlijk afgelopen met hem.  Ga naar de politie, hij heeft je aangerand.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

REN!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 26, 2026

Wat een schoft.  Als hij dat bij mij had gedaan, was het bijzonder pijnlijk afgelopen met hem.  Ga naar de politie, hij heeft je aangerand.

Dat is hij zekker hij heeft tegen mijn vriendje gezegd  dat ik er zelf er om vroeg dat  ik naakt naar hem toe liep nou dat is niet waar 

Hij heeft mij vast gepakt ik kon geen kant op hij heeft mij vast gebonden ik voelde ook dat hij lekker vond hij had stijve   ik krijg ruimte om mij los te komen heb ik geschopt 

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • February 26, 2026

Hoi ​@Merel12345 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je ongewenst bent aangeraakt door een volwassene. Het is een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene/aangerand wordt door een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,
Niek_ (De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Hey ​@Merel12345 dat is gewoon niet normaal en je moet echt naar de politie. Zeker een schoft. 

Hoe gaat het nu? ❤️Het lijkt me namelijk een heel nare ervaring en ik zou zeker van slag zijn. 

Liefs, Yusa 🙃

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Hey @Merel12345 

Hoe gaat nou met jou dit is echt niet normaal maal 

Heb je geen pijn aan je borsten wat hij heeft gedaan 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 19, 2026

Hey ​@Merel12345 dat is gewoon niet normaal en je moet echt naar de politie. Zeker een schoft. 

Hoe gaat het nu? ❤️Het lijkt me namelijk een heel nare ervaring en ik zou zeker van slag zijn. 

Liefs, Yusa 🙃

Hey bedankt het gaat al wat beter met mij gelukkig 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 19, 2026

Hey @Merel12345 

Hoe gaat nou met jou dit is echt niet normaal maal 

Heb je geen pijn aan je borsten wat hij heeft gedaan 

Ja ik heb wel paar dagen last van gehad langs de dokter geweest was ontsteking in borsten door knijpen ik wist ook niet dat kon