Vraag

Ik heb advies nodig over een situatie

  • 19 March 2022
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Badge

Oke dus het is best een interressant verhaal:

als eerst, ze heeft op het moment een vriendje maar dat is voor wrs nog maar 1 maandje, we zijn best close en ze vertelde me dat ze waarschijnlijk het uit zal maken dus ik heb nog even tijd om te denken.

onze moeders zijn jeugdsvriendinnen dus zo kennen we elkaar. Ook gaan we daarom geen relatie krijgen en we willen dit geheim houden.

We hebben het er een keer goed over gehad tijdens een logeerpartij hoe het zou zijn als we friends with benefits zouden worden (dus sex hebben), we kwamen tot de conclusie dat we allebei wel het OK zouden vinden, maar dat niemand de eerste move zou maken. We zijn ook bang dat als het fout gaat het super awkward word als we elkaar weer zien. Ik ben ook echt bang om de move te maken, en zij zal dat als meisje wrs ook niet doen.

Ze zit wel eens op mijn benen maar daar blijft het bij. Iemand advies?


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

ik zou wachten tot het over is met die vriend, anders krijg je misschien gezeik

Reputatie 5
Badge +5

Je kan zoals @Quincy_  al zij gewoon vrienden blijven. Ik denk dat dat misschien voor voorlopig de beste optie is... als je wel friends with benefits wil worden moet jij de eerste move maken, begin rustig en let gewoon op lichaamstaal.

Reputatie 3
Badge

1 goed dat je erover praat met haarzelf

2 ik zou persoonlijk sowieso wachten tot het uit is als iemand bezet is laat je ze met rust (zo doe ik het zelf dan)

3 als het liefde is van beide kanten dan is er niks mis mee maar fwb loopt meestal niet zo geweldig af (ook uit eigen ervaring)

4 geheimhouden is geen probleem zolang het geheim is maar het probleem ontstaat pas als iemand erachter komt dus in mijn opzicht zou ik het nooit geheim willen of proberen te houden 

5 als je 100% zeker de vriendschap wil behouden zou ik geen moves maken en gewoon close vrienden zijn het kan later altijd nog wat worden dus haast het niet op

Reageer