Skip to main content

Ik ben 16 jaar en heb een vriend van 15 jaar, ik ga met zijn ouders naar amsterdam en slapen in een hotel. We hebben nog niks van seks gehad maar kan ik dit verwachten. Zo ja tips? Ik ben namelijk best bang dat ik iets verkeerd doe.

Hoi hoi. Ik weet al wel wat van seks. Dus ik help je graag. Zorg voor condooms. Doe een dun maand verbandtje in zodra jullie klaar zijn. (Je kan een beetje bloeden, maar maak je geen zorgen.) Praat erover, plan wat jullie gaan doen. Zorg ervoor dat jullie er beide klaar voor zijn. En als je denkt dat het toch geen goed idee is. Begin rustig. Ga eerst aftrekken of vingeren of doe iets anders om te beginnen. Het gaat ongemakkelijk zijn! Het is jullie eerste keer en jullie hebben geen flauw idee wat jullie doen en hoe het gaat zijn, maar dat is super normaal! Als je al veel schaamhaar hebt, trim het. Scheren hoeft niet. Trimmen kan met een schaartje of tondoze, maar wees voorzichtig. Zorg evoor dat jullie beide schoon zijn. Douchen die ochtend of over avond ervoor is een goed idee! Scheer wat je wil scheren, maar je kan er ingegroiede haren van krijgen e irritatie! Dus trim het, of doe het niet. Dat is natuurlijk altijd jou keuze. En het is normaal om nerveus te zijn. Het kan trouwens een beetje pijn doen in het begin, maar het wordt beter. 

Ik wens je veel plezier en succes!
Xxx, Z

@jessewe 

De kans is best groot hoor. Is ook romantisch in een hotel de liefde te bezegelen met een neukbeurt. Heb je het 1x gedaan geloof me het smaakt naar meer. Het is ontzettend lekker om een penis in je vagina te hebben. Mischien even wennen maar laat hem het werk doen en jij in missionaris standje met jouw benen wijd  lekker ontspannen en genieten. Je kunt nix fout doen want jongen willen maar 2 ding en dat is geslachtsgemeenschap.

Tis te zien als jullie in het zelfde bed slapen kan het wel gebeuren 

maar als je niet wilt moet je dat duidelijk aangeven als je het wel wilt doe dan waar je jouw goed bij voelt

maar zorg gewoon dat je geen dingen doet dat je niet wilt doen 

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb

xxx nevadatje 

Reageer