Vraag

Ik en mijn vriendin willen sex?

  • 16 May 2021
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik en mijn vriendin gaan in de zomer afspreken en we zijn all even samen

We denken er bijde al lang over om sex te hebben.

Ik ga tegen dan 16 jaar zijn, en zij word 14.

We weten gewoon niet hoe we aan condooms geraken.

Aan onzo ouders durven we het niet vragen, want die gaan het niet toestaan.

Ik woon in België en vroeg me af of iemand me een winkel zou kunnen zeggen waar ik condooms kan kopen.

De tekst is aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

beste @Duckz ,

ik weet niet over zeggen van een woonplaats tegen de forumregels ingaat, dus indien het kan die weg halen :)

 

Het kopen van condooms zou je zelf kunnen doen, is misschien wel enorm akward, dus zorg ervoor dat je het misschien ergens haalt waarvan je niemand kent achter de kassa etc. Hoe pijnlijk het ook kan zijn om zelf condooms te moeten halen, je wilt niet aan je ouders uit gaan leggen dat je je vriendin zwanger hebt gemaakt denk ik. Even doorzetten, en geniet ervan zou ik zeggen

 

groetjes van mij

Hoi Duckz.

 

Wat @username_unknown zegt klopt. Het is tegen de forum regels in om je woonplaats te delen

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

 

Een condoom kopen is misschien wat ongemakkelijk, maar wel super belangrijk! Je kan een winkel uitkiezen waar je niemand kent zodat het misschien wat makkelijker is. Er zijn genoeg winkels die condooms verkopen zoals supermarkten en drogisten.

 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Er zijn heel veel plekken waar condooms te koop zijn. En maar goed ook want dat is echt heel belangrijk! Zorg alsjeblieft dat je er wel een gebruikt!! Je kan ze kopen bij alle drogisten, dat zijn winkels met shampoo wc papier en medicijnen enzo, en bij veel supermarkten. Gewoon langs gaan en met cash betalen dan komt niemand erachter.

Als je dat niet wilt kan je ook gewoon andere seksuele handelingen doen zoals pijpen, beffen en aftrekken en vingeren. Zonder condoom geen seks hebben, dan moet je maar gewoon wachten!

Groetjes!

Naast in een winkel halen, kan je het ook online bestellen. Bijvoorbeeld bij condoom.nl, maar er zijn nog vele andere sites. De meeste hebben een optie voor anoniem verzenden. D.w.z. dat de doos onherkenbaar is en het bankafschrift ook. Tevens kan je het af laten leveren op een afhaalpunt.

Je kan ook op internet kijken of er ergens in de buurt een apotheek met afhaalmachine is. Dat werkt hetzelfde als een snoepautomaat. Je kiest wat je wil hebben, betaalt en het product (in dit geval de condooms) valt naar beneden. Daar komt geen mens aan te pas!

Succes!

Reageer