Skip to main content

Ik en mijn vriend zijn klaar voor seks maar we zijn nog 15

• April 6, 2025
  • 5 reacties
  • 458 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik en mijn vriend zijn dus pas 15 en we zijn pas 4 maanden bij elkaar maar ik heb het gevoel alsof ik echt liefde heb gevonden. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Hij zei tegen me dat hij condooms ging halen maar ik ben bang dat er iets heel ergs gaat gebeuren als we hét doen. Hij zei ook dat als ik er nog niet klaar voor ben dat ik dat natuurlijk nog niets hoef te doen als ik dat wil. Gebeurt er iets als in metaal als je je maagdelijkheid verliest? Graag advies😅

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

ik denk dat je oud genoeg bent om zelf te bepalen of je sex wilt of niet als je bang bent kan je er met hem over praten je kan ook vrouwen condoom én mannen condoom gebruiken of d pil nemen voor de zekerheid en als je nog te bang bent kan je mss beginnen met beffen of pijpen?…

laat het weten als er iets is gebeurt

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 6, 2025

@Heyyy hey dit is heel normaal op deze leeftijd nou weet ik niet of er dan wat mentaals gebeurd ik heb nog nooit seks gehad. Maar als jullie allebei er klaar voor zijn dan goed bespreken wat jullie fijn vinden en probeer het gewoon rustig aan.

onthoud nee=nee

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 6, 2025

Hey ​@Ik help graag 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar sense.info
Het is namelijk niet effectief en kan zelfs nadelig werken als je een mannen en vrouwencondoom tegelijkertijd gebruikt. Hier zijn ze namelijk niet voor gemaakt.

Liefs,
Lotte
De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+3

Heyy, ben zelf ook 15 en nog maagd helaas. Maar een paar vrienden zijn al ontmaagd. Hun zijden dat ze echt dachten dat hun leven gingen veranderen na 1e keer seks. Maar dat was compleet niet zo. Zie het anders als de 1e zoen maar dan een stapje verder.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 7, 2025

Dankjewel iedereen!