ik denk dat ik verliefd ben op de buurman


Badge +1

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen ik logeer  al een paar jaar elke weekend bij men buurman omdat mijn moeder in het altijd werkt. En ik draag 24/7 luiers en als ik bij hem ben verschoond hem mij ook daar heb ik ook geen probleem mee en ik vind het daar best gezellig.

Alleen een paar maanden gebeurde iets geks hij was mij aan het verschonen en mijn piemel stond in één keer stijf en ik wed een beetje rood en mijn buurman of dat ik me even wou aftrekken dat wou ik wel en hij heeft even de tijd geven alleen het lukte niet ik heb buurman gevraagd of hij mij wilde helpen hij deed moeilijk maar heef het gedaan en Het voelde heel fijn.    Ik denk dat ik verliefd op hem.

Savond heb ik gevraagd of ik bij hem in bed mocht liggen dat mocht  Hij lag in zijn onderbroek en ik in mijn luier toen sliep heb ik stiekem mijn hand in zijn onderbroek gedaan dat vond ik wel leuk. Alleen hij wet wakker ik dacht dat hij boos zou worden maar dat wet hij niet en we hebben toen wel voor éérst gezoend zins die dag spelen we af en toe met elkaar .

Maar ik ben verliefd op hem is dat normaal?

 

-gedeelte van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon vanwege forumregel 10. Topics met het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan.


12 reacties

Reputatie 2
Badge +1

kweet niet wat doen jullie allemaal meer? Wat is het leeftijds verschil? en is het aleen zoenen of ook pijpen ofz? 

Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hij is 22 alleen zoenen en pijpen alleen ik wil meer alleen hij wil dat nog niet

Reputatie 2
Badge +1

aaa weten jouw ouders er van

 

Badge +1

Ja ze weet dat ik hem leuk vind

Reputatie 2
Badge +1

wat zeggen ze

Badge +1

Ze vinden het wel grappig 

Reputatie 2
Badge +1

heb je nog nieuws over de buurman

 

Badge +1

Ik zie heb in het weekend

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Jort13 ,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hou me op de hoogte

 

Badge +1

Ik heb geen sex met hem gehad alleen ik zou dat graag willen alleen hij wil niet. Maar we hebben het heel leuk met zen tweeën 

Reputatie 2
Badge +1

Heb je het al eens gezegd

 

Reageer