Vraag

Ik denk dat ik homo ben/ naaktfoto's

  • 7 January 2019
  • 36 reacties
  • 6942 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

en een link naar een openbare site ofzo?
Badge +1
Beste EDWARD,

Er hebben zich problemen voorgedaan op het forum vandaag. Hopelijk zijn deze snel verholpen, mogelijk is dat ook de reden dat je niet goed kan reageren. Ik noteer het in elk geval voor je. Voor nu is het weer belangrijk om bij het onderwerp te blijven, het is niet de bedoeling om te veel van het onderwerp af te wijken.

Hopelijk werkt alles snel weer helemaal goed.

Veel plezier verder op het forum.

Groetjes Sanne
De Kindertelefoon
Handig dit. Mozilla en chrome werken niet.
Kan ik het ergens naartoe sturen? een nieuwe gmail ofzo?

dat mag hier niet, want je mag geen gegevens uitwisselen, dus ja
Strange. Heb ik ook wel eens gehad, maar toen lukte het met Ctrl+Shift+V volgens mij wel.

Anders misschien eerst de tekst die je wilt plaatsen even kopieëren en dan in een nieuw documentje van Word ofzo plakken en dan saven en vanuit dat nieuwe documentje het nog eens proberen. Idk of dat lukt?

Ik heb ook al de meest vreemde dingen meegemaakt bij het plaatsen van reacties. Bv. als ik op backspace of delete klik om een letter weg te halen, dan worden er zomaar regels verplaats naar helemaal van onder of als ik op enter klik midden in een tekst om een witregel te maken dan krijg ik helemaal bovenan of onderaan een witregel.

Er is iets niet helemaal ok hier.

Anders misschien in een andere browser proberen?

Internet Explorer, Google Chrome of nog iets anders?

Succes.

Ik hoop dat het lukt.

Ben wel benieuwd naar wat je schrijft.

Groetjes,
M&M's
Kan ik het ergens naartoe sturen? een nieuwe gmail ofzo?
ja t probleem is dat zodra ik t post hij alleen de bovenste 2 zinnen pakt
ook op mn pc
Hi Edward,

ik typ mijn reactie vaak eerst in Word en dan alles selecteren (Ctrl+A), dan copy (Ctrl+C)/paste (Ctrl+V) ik 'm in het vakje waar je je reactie kunt schrijven. Meestal lukt dat wel, maar soms gaat dat ook bij mij fout.

Wat dan nog wel (soms) lukt is om niet gwn Ctrl+V (dus plakken) te doen , maar rechts met je muis in het reactievak te klikken en dan te kiezen voor Plakken als platte tekst. Dan ben je de opmaak wel een beetje kwijt, maar de tekst lukt meestal wel. Je kunt hiervoor ook CTRL+Shift+V gebruiken.

Ik hoop dat dit lukt.

Ik lees het wel.

Groetjes,
M&M's
HOI M&M'S,
IK BEN HEEL BLIJ MET JE REACTIE, MAAR IK KAN MIJN ANTWOORD NIET VERSTUREN. HIJ PAKT ALLEEN DE EERSTE ZIN. ENIG IDEE HOE DIT OP TE LOSSEN?
Hey wat @M en Ms zeg moet je hennig an doon dit is een achterhook woorden ( rustig aan doen ) maar over proberen met vriend Tja dat zoek ik ook soms uut
Ps
sorry voor de achterhooktaal
Hi , ( tekst iets aangepast kindertelefoon)

hoe wil je (het liefst) dat ik je noem?
Btw haal ff je achternaam weg (handtekening), want die mag je hier niet noemen i.v.m. anonimiteit.

Ok, dus jij bent gay haha (hier had dus een leuke emoticon moeten staan, maar ja, die zijn ineens verdwenen, zie mijn andere topic. Dus in dit topic jammer genoeg geen emoticons)

Nou, ik ook en we zijn niet de enigen, gelukkig voor jou, anders zat je met mij opgescheept als vriendje

Maar ff serieus, mijn twin en ik zijn allebei op ons 12e-13e uit de kast gekomen en we zijn nu 16. Wij weten al heel lang dat we jongens leuker dan meisjes vinden, als in verkering en meer.
Het is dus (bij ons iig) niet alleen lichamelijke aantrekkingskracht voor andere jongens. Wij willen (later) ook met een jongen samenwonen en ons leven delen.

Ik lees dat je graag een keertje zou willen aftrekken met (een) andere jongen(s). Daar is niks mis mee en zeker in het begin is het experimenteren wel spannend, maar vooral ook heel leuk en dan hoef je natuurlijk ook niet per sé verliefd te zijn op die andere jongen. Misschien ben jij dat dan wel, maar het hoeft natuurlijk niet wederzijds te zijn.

Twin en ik hebben (te) vaak en met (te) veel verschillende jongens seks gehad en dat waren voor een groot deel heteroseksuele jongens.

Heb je wel al eens verliefde gevoelens voor een andere jongen gehad of is dat iets dat je nog moet gaan ontdekken? En hoe was/is dat voor meisjes?

Misschien ben je er nog niet helemaal uit en is de aantrekking voor jongens vooral lichamelijk. Vergelijken en experimenteren of is het meer dan dat?

Nou ja, dat lees ik wel in je reactie.

Nu wil je natuurlijk graag weten hoe je een andere jongen zover kan krijgen, toch?

Tsja, recht op de man af vragen of je hem uit mag kleden en met zijn piemel mag spelen, dat gaat ‘m niet worden. Kan wel en hebben wij wel eens gedaan, maar ik zou je het niet aanraden.

Bij ons ging het meestal geleidelijker.

Ik skip dan ff dat jaar dat we misbruikt zijn door een aantal iets oudere (nog wel minderjarige) jongens, want die gingen gwn hun gang met ons wanneer ze er zin in hadden.

Dus, toen het weer beter ging met ons raakten we bevriend met jongens uit onze klas en onze sportclub en buurt etc. Die kwamen bij ons thuis en van het één komt het ander.

Wij wonen niet vlak bij school en daarom mochten onze vrienden in het weekend of vakantie wel eens bij ons blijven logeren. Dan slapen we met zijn allen op onze slaapkamer en dan sliep die vriend ook wel bij mij in bed of bij mijn twin. We hebben een 2-persoonsbed, dus ja, dat is niet gek als je vrienden bent toch.

Het is ook niet dat er dan vanaf het begin gelijk van alles gebeurde, maar het wordt wel makkelijker door de situatie.

Twin en ik (en de rest van de familie) gaan van kleins af al naar het naaktstrand (en tot 2 jaar terug naar zo’n camping), dus we hebben geen moeite met bloot.

We slapen allebei naakt en als er jongens blijven slapen vragen we of ze dat erg vinden. Meestal is dat geen probleem.
Omdat wij zo makkelijk met bloot omgaan, zijn er ook vrienden die dan bloot slapen.

Voor het slapen of ’s morgens gaan we altijd douchen en dan vragen we meestal of die vrienden ook willen douchen en of ze dan gelijk mee willen of apart. Wij hebben een eigen badkamer samen met ons jongere broertje, dus das wel makkelijk.

Als je bloot onder de douche staat dan doe je wel eens voor de grap een beetje trekken ofzo en zo gebeurt het dan wel dat we elkaar aftrekken.

Als je het eenmaal met een andere vriend hebt gedaan, zijn er wel andere momenten dat het weer kan gebeuren en dan kun je er wat duidelijker op aan sturen of gwn zeggen dat je wel zin hebt en of vragen hij mee doet of dat je elkaar doet. Twin en ik hebben iig die ervaring.

Zo zijn er jongens waar we best regelmatig seks mee hebben gehad, terwijl ze niet ons vriendje waren. We hadden dus geen verkering, soms zelfs hadden die jongens wel verkering met een meisje, maar ja

Als ik een jongen echt leuk vind en iets van hem wil, dus aftrekken of pijpen ofzo, dan laat ik hem zien dat ik er wel klaar voor ben. Dat doe ik dan bv. door als hij bij me op mijn kamer is even om te kleden, zo van “ik doe ff andere kleren aan, want deze moeten nog in de wasmachine” en dan kleed ik me helemaal uit en dan ga ik pas kleren uit de kast pakken. Dan kan hij lekker naar mij kijken en dat vind ik ook wel opwindend. Als hij niks wil, dan vind ik dat wel jammer, maar meestal gebeurt er wel wat.

Je moet nooit iemand pushen en zelf moet je natuurlijk ook niets tegen je zin doen, want daar ga je spijt van krijgen.

Ik hoor dan altijd van andere jongens, maar durf je dat dan wel en als die ander niet te vertrouwen is en het doorvertelt?

Daarom is het wel handig om het met een jongen te doen die je “goed genoeg” kent of juist eentje die je helemaal niet kent. Dus bv. met een vriend of met een vakantieliefde die je nooit meer ziet.

Vrienden kun je vertrouwen en zijn geheim is veilig bij jou en omgekeerd. Mocht hij het vertellen, dan heeft hij er een groter probleem mee dan ons, denk ik dan, want wij zijn al jaren uit de kast en hij misschien nog niet.

Wij hebben er met jongens die we zelf gekozen hebben en die onze vrienden waren nooit problemen mee gehad.

Experimenteren hoort nou eenmaal een beetje bij de puberteit. Natuurlijk is het ook weer niet zo dat iedereen experimenteert met andere jongens, dus ja, dat.

Oh ja, foto’s ruilen met andere jongens op snap enzo.

Been there, done that.
Ik (her)ken dat gevoel wel van super geil zijn en een foto sturen en je daarna aftrekken op die piemel van die andere jongen en dan denken wtf, why. Maar ja, dan een uurtje later komt er weer eentje binnen op je snap en begint alles opnieuw en ben je weer net zo geil haha.

Wij hebben wel gehad dat we dachten met één jongen foto’s uit te wisselen, maar die wisselde ook met een heleboel andere jongen en niet alleen zijn foto’s. Hij ruilde ook onze foto’s met andere jongens en onze snap en toen kregen we van al die jongens piemelfoto’s en rukfilmpjes.

Het lijkt wel leuk, maar het werd een beetje veel. Ik vind piemels mooi en wil ze beethouden en likken enz., maar als je net wakker wordt, een broodje aan het eten bent, op school zit of bij oma op de bank zit en je krijgt weer een spuitende piemel te zien….het kan ook teveel zijn. Huh, really, zijn dat mijn woorden?
Dus ja, toen hebben we de stekker er maar uitgetrokken en dat account verwijderd.

Meestal was het ruilen met wildvreemden. Wij stonden er nooit met ons hoofd op, alleen onze piemels kon je zien. En onze buikjes en kontjes.
Daar zou ik sws rekening mee houden als je een foto van jezelf stuurt. Ook niet teveel herkenbare dingen uit je kamer op de foto zetten. Je weet nooit waar die foto’s uiteindelijk terechtkomen.

Met vrienden wisselden we niet zo veel foto’s. Wel met een echt vriendje, maar das anders. Maar ja, als het uit gaat moet je ook maar afwachten wat ie ermee gaat doen.

Heb je al seksuele ervaringen met anderen? Jongens of meisje? Wat heb je al gedaan?

Wow, wat een verhaal. Ik zit tegelijk tv te kijken en las net ff een stukje terug. Ik had niet in de gaten dat het al zo’n lang stuk was.

Nou ja, als je nog vragen hebt, ga je gang. Ga ik kijken of ik er een antwoord op weet.

Groetjes,
M&M’s

Reageer