Vraag

Ik denk dat ik bi ben, maar weet niet of ik t echt ben

  • 17 August 2022
  • 8 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje in de war. Laatst was ik alleen thuis en kwam een vriend van mij langs en we waren gewoon aan het chillen en gamen en we hebben ook pizza gegeten. Op een gegeven moment in de avond begon hij mij te zoenen en ik had geen idee wat ik moest doen. Daarna begon hij mij te pijpen, toen gingen we naar boven waarna ik hem begon te pijpen. Daarna hebben we heel lang seks gehad. Ik vond het heerlijk en ben meerdere keren klaargekomen. De volgende dag voelde het alsof ik verliefd op hem was, terwijl ik een relatie met een jongen totaal niet zie zitten. Maar ik weet nou niet of dit een bevlieging was of dat ik bi ben. Ik ben echt helemaal in de war. Weet iemand hoe ik hier achter kan komen?


8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Als je gewoon echt verliefd bent op hem dan zou je wel bi of gay kunnen zijn maar het is hamdig om allebei de ervaringen te hebben dus met man of vrouw dan kan je het mis beter opmaken over wat je bent 

Reputatie 1
Badge +1

Misschien kan het ook zijn dat je nu even verliefd bent omdat je seks gehad hebt

 

Reputatie 7
Badge +4

hoi @Anoniemejongen69 ,

 

wat fijn dat je lekker gesekst heb met die vriend en tegelijkertijd wat vervelend dat je er door in de war van bent. Jij hebt van het seksuele genoten, terwijl een relatie met een andere jongen niet op jouw lijstje stond….dat kan raar aanvoelen kan ik me voorstellen

Geef het wat tijd. In de puberteit gebeurt er van alles, het is soms een rollercoaster.

Jongens experimenteren met jongens en/of meisjes en een keertje iets met een jongen doen maakt je nog niet gay, maar het kan ook zo zijn dat het verlangen om een keertje met een jongen naar bed te gaan altijd al een beetje onbewust aanwezig was…

Wie zal het zeggen…..ik weet het niet….aan jou om daar achter te komen. Niet al te druk om maken. Geniet van elke dag en bouw op alle positieve ervaringen.

 

Btw, jongens kunnen zich best seksueel aangetrokken voelen zonder dat ze romantische gevoelens hebben jongens. Niks vreemds aan.

Ik ben blij gelezen te hebben dat jij er zo van genoten hebt en ik hoop hij ook. Praat er gewoon met elkaar over. Het moet niet zo zijn dat dit een onderwerp wordt waar jullie nooit meer iets over zeggen.

Misschien was het éénmalig of voor herhaling vatbaar. Zeg wat je wel en niet leuk/lekker vindt om te doen en vraag hem hetzelfde.

Ik doe soms ook dingen met jongens en soms vraag ik me dan af hoe het voor hem voelde/is/was. Dan begin ik er een beetje over en soms is dat een beetje ongemakkelijk, maar het geeft ook duidelijkheid en das veel fijner dan er wakker van liggen

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Er zijn 3 soorten ‘aantrekkingskrachten'.  Je kan seksueel, romantisch en/of emotioneel aangetrokken worden tot iemand. In jouw geval zou het heel goed kunnen dat je je alleen seksueel aangetrokken voelde tot je vriend, maar niet romantisch en / of emotioneel. Als je daar echt een soort label voor wilt gebruiken (wat natuurlijk niet hoeft), dan zou je kunnen zeggen dat je bijvoorbeeld ‘Bisexual and heteroromantic’ bent. Je wil dan bijvoorbeeld alleen een relatie aangaan met een meisje, maar je wilt wel seks hebben met jongens bijvoorbeeld. Je hoeft het niet in drie tellen uitgevogeld te hebben wat je bent. Ik ben ook al op z’n minst 3 jaar aan het twijfelen en dat is echt helemaal oké! Geef het lekker de tijd en ga lekker experimenteren!

 

Succes xxx 

Reputatie 3
Badge +2

Als je gewoon echt verliefd bent op hem dan zou je wel bi of gay kunnen zijn maar het is hamdig om allebei de ervaringen te hebben dus met man of vrouw dan kan je het mis beter opmaken over wat je bent 

Ik ben niet echt verliefd op hem, alleen de dag erna had ik een soortgelijk gevoel

Reputatie 4
Badge +4

Als je gewoon echt verliefd bent op hem dan zou je wel bi of gay kunnen zijn maar het is hamdig om allebei de ervaringen te hebben dus met man of vrouw dan kan je het mis beter opmaken over wat je bent 

Ik ben niet echt verliefd op hem, alleen de dag erna had ik een soortgelijk gevoel

Heb je dat nog steeds ?

Reputatie 3
Badge +2

Als je gewoon echt verliefd bent op hem dan zou je wel bi of gay kunnen zijn maar het is hamdig om allebei de ervaringen te hebben dus met man of vrouw dan kan je het mis beter opmaken over wat je bent 

Ik ben niet echt verliefd op hem, alleen de dag erna had ik een soortgelijk gevoel

Heb je dat nog steeds ?

Nee, na 1,5 dag was dat eigenlijk verdwenen.

Reputatie 4
Badge +4

Als je gewoon echt verliefd bent op hem dan zou je wel bi of gay kunnen zijn maar het is hamdig om allebei de ervaringen te hebben dus met man of vrouw dan kan je het mis beter opmaken over wat je bent 

Ik ben niet echt verliefd op hem, alleen de dag erna had ik een soortgelijk gevoel

Heb je dat nog steeds ?

Nee, na 1,5 dag was dat eigenlijk verdwenen.

Dan was het denk ik tijdelijk omdat je het wel lekker vond maar dat heb je mis ook met een vrouw 

Reageer