Ik denk dat ik BI ben.

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik denk dus dat ik BI ben.

Ik krijg een stijve als ik filmpjes zie van mensen die een sixpack hebben.
En ik vind meisjes niet zo interresant. Ik krijg daar nooit een stijve van ofzo.

Ik pieker hier best wel vaak over, ik wil het gewoon weten of ik het ben of niet.

En hoe ga ik dit zeggen tegen me ouders?
Ik weet dat je er gewoon over moet praten, maar ik vind dat best wel spannend.

Kan iemand met de zelfde gevoelens hier op antwoorden?

Alvast bedankt...

GR. Jeffrey

2 reacties

Hey Jeffrey, ik denk dat je inderdaad BI of homoseksueel bent, ik denk niet dat je ouders boos zullen worden als je het ze vertelt, neem hiervoor een rustig moment en zeg tegen je ouders dat je ze wat wil zeggen, veel succes?
Hi Jeffrey2003,

veel jongens (en meisjes ook) twijfelen in de puberteit over wie en wat ze zijn. Neem de tijd om er achter te komen. Je komt er vanzelf achter. Wat je ook bent, het is goed.

Zelf ben ik en mijn twin btw ook gay. Ik ben nu 15 en ben ongeveer 2,5 jaar uit de kast, maar zo is het voor iedereen verschillend. De één weet het al jong en de ander wat later of soms pas als ze al 40 zijn ofzo.

Op jongens vallen of op meisjes en jongens tegelijk of wat dan ook, zou eigenlijk normaal moeten zijn. Maar de omgeving doet vaak alsof er dan iets met je aan de hand is en dat is NIET waar. De één valt toevallig als jongen op andere jongens en de ander niet. Het is ook geen keuze, je bent gewoon zo.

Dat het allemaal spannend is snap ik wel. Ik ken een heleboel verhalen van jongens over uit de kast komen. Bij mij en mijn twin ging het easy, maar ja, we hebben dus ook een gay pleegbroer die ongeveer 7 jaar ouder is en ook nog een oudere broer van 16 die ook op jongens valt. Dus ja, die waren al uit de kast, dus toen we het er een keertje over hadden, hadden we ook tegen papa en mama gezegd dat we jongens leuker vinden.

Het is dus net al wat je zelf zegt, je kunt er gewoon over praten met je ouders als je dat fijn vindt.

Om je wat meer info te geven heb ik nog een site voor je en daar kun je van alles vinden over jongens en meisjes en hun lichaam en verliefdheid en ook over bijv. homo of bi zijn
https://www.sense.info/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

Wat ik zelf ook wel leuk vond is kijken naar afleveringen van "Uit de kast" met Arie Boomsma. Arie helpt jongens en meisjes bij het uit de kast komen op school, thuis, werk enzo. Je kunt het terugkijken op NPO
https://www.npo.nl/uit-de-kast/POMS_S_KRO_123939
Ik vind zelf die aflevering van Niek heel erg leuk, omdat ik Niek zelf ook heel leuk vind

Als je nog vragen hebt, stel ze en dan kunnen we je misschien verder helpen.

Groetjes 🙂,
M&M's

Reageer