Oke. hallo. ik ben 13, en een vrouw. eerder plaatste ik een bericht over mijn stuck fetish. en ik denk dat ik echt een hele grote fout heb gemaakt. in 2022, begon ik mijn fetish te tekenen. meisjes die in smalle dingen zoals: kleine raampjes, kattenluikjes etc. die dan daarin vastzitten met hun kont. later begon ik dingen op te zoeken over mijn fetish. plaatjes te kijken die waarin meisjes dus vastzaten met hun kont. zo vond ik deviantart, en ik begon daarop, in 2023, mijn tekeningen te plaatsen. toen kwam ik heel even in contact met een oudere man. dat kon geen kwaad, hij had ook een stuck fetish, en stuurde mij door naar een website waar ze alleen maar va die dingen op plaatsten. (die man wist niet dat ik minderjarig ben) door die website ben ik dit jaar in april naar een discord server gestuurd, waar ze nog actiever zijn met die fetish. daarin doen ze dingen zoals: fotos en filmpjes sturen, of links naar filmpjes of fotos. maar ook RP´s. (roleplays) en daar doe ik aan mee. dat is leuk, want dan kan je eigenlijk gewoon roleplayen dat jij vastkomt te zitten in zo´n gat.
nu het echte probleem: iedereen in die server is volwassen. en niemand weet dat ik minderjarig ben. 1 persoon vroeg me deze week nog of ikvrienden wilde zijn. nou mooi niet. 1 persoon weet dat ik 13 ben. maar hij zei dat minderjarige wel in de server mogen, maar gewoon niet de NSFW dingen mogen zien. eigenlijk ben ik gewoon bang om al de mensen waarmee ik heb gepraat, in gevaar te brengen door mij. als een minderjarige tegen een volwassene praat,en die volwassene weet niet dat je minderjarig bent, kan die toch gearresteerd worden.
Dus mijn vraag:
Zal ik uit die groep of niet? die mensen denken dat ik 18+ ben.. daar gaan ze gewoon van uit, want niemand heeft het gevraagd.