Skip to main content

Oke. hallo. ik ben 13, en een vrouw. eerder plaatste ik een bericht over mijn stuck fetish. en ik denk dat ik echt een hele grote fout heb gemaakt. in 2022, begon ik mijn fetish te tekenen. meisjes die in smalle dingen zoals: kleine raampjes, kattenluikjes etc. die dan daarin vastzitten met hun kont. later begon ik dingen op te zoeken over mijn fetish. plaatjes te kijken die waarin meisjes dus vastzaten met hun kont. zo vond ik deviantart, en ik begon daarop, in 2023, mijn tekeningen te plaatsen. toen kwam ik heel even in contact met een oudere man. dat kon geen kwaad, hij had ook een stuck fetish, en stuurde mij door naar een website waar ze alleen maar va die dingen op plaatsten. (die man wist niet dat ik minderjarig ben) door die website ben ik dit jaar in april naar een discord server gestuurd, waar ze nog actiever zijn met die fetish. daarin doen ze dingen zoals: fotos en filmpjes sturen, of links naar filmpjes of fotos. maar ook RP´s. (roleplays) en daar doe ik aan mee. dat is leuk, want dan kan je eigenlijk gewoon roleplayen dat jij vastkomt te zitten in zo´n gat.

nu het echte probleem: iedereen in die server is volwassen. en niemand weet dat ik minderjarig ben. 1 persoon vroeg me deze week nog of ikvrienden wilde zijn. nou mooi niet. 1 persoon weet dat ik 13 ben. maar hij zei dat minderjarige wel in de server mogen, maar gewoon niet de NSFW dingen mogen zien. eigenlijk ben ik gewoon bang om al de mensen waarmee ik heb gepraat, in gevaar te brengen door mij. als een minderjarige tegen een volwassene praat,en die volwassene weet niet dat je minderjarig bent, kan die toch gearresteerd worden.

Dus mijn vraag: 

Zal ik uit die groep of niet? die mensen denken dat ik 18+ ben..  daar gaan ze gewoon van uit, want niemand heeft het gevraagd. 

Dat zou ik daar maar snel vertrekken. Je moet het niet doen omdat ze niet weten hoe oud je bent, maar omdat je namelijk op een 18+ server zit en je bent pas 13: je mag daar simpelweg niet zijn! 

De Discord regels vind je op onder andere https://support.discord.com/hc/nl/articles/360040724612-Waarom-wil-Discord-mijn-geboortedatum-weten 
en het komt erop neer dat minimumleeftijd die door Discord bepaald wordt 13 jaar is, MAAR de nationale wetgeving in jouw eigen land overruled die leeftijdsgrens. 
Je moet dus voldoen aan de wettelijke minimumleeftijd die de wetgeving in Nederland vereist, en dat is 16 jaar, dan pas ben je in staat om beslissingen te nemen. Tenzij je ouderlijke toestemming hebt. Je hebt dus gelogen over je leeftijd anders kom je niet op een 18+ kanaal. Zelfs dan nog heeft Discord een leeftijdsgrens voor die volwassenenkanalen, en die is strikt 18. Wat die ene man zei klopt dus niet. 

Ik hoop dat je niks van pics of vids van jezelf gepost hebt    

Ik oordeel niet over je fetish - maar mij lijkt het toch wel iets voor volwassenen  

-onnodige quote verwijderd-

Oke dank je wel. Maar toch wil ik iets zeggen:

Ten eerste, heb ik niet gelogen over mijn leeftijd. Iedereen mag in die server. 

Ten tweede: de beheerder van de server zei zelf dat minderjarige in de server mogen. Dus hoef ik er niet uit.

Dan blijft nog het feit dat je 16 moet zijn om op Discord te mogen, jij bent 13. 

Dit zijn de regels: 

https://support.discord.com/hc/nl/articles/360040724612-Waarom-wil-Discord-mijn-geboortedatum-weten 

Het is raar dat je als 13-jarige in een groep volwassenen zit die praten over fetishen.  Ga daar weg, zoek leeftijdsgenootjes om mee om te gaan.

Als die volwassenen niet weten dat je nog een kind bent, denk ik niet dat zij gearresteerd kunnen worden.  Jij schrijft niet zoals de meest 13-jarigen dus is het niet zo vreemd dat ze niets doorhebben. 

Reageer