Vraag

ik ben zwanger en weet niet wie de vader is

  • 17 July 2020
  • 9 reacties
  • 715 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal ik ben 16 en een tijdje geleden hebben de 3 jongens een van 13 jaar een van 18 jaar en een van 16 jaar mij geneukt (elk op een andere dag ) ik ben zwanger geworden en waarschijnlijk ga ik bijna bevallen en ik wil weten wie de vader , iemand die mij kan helpen


9 reacties

Volgens mij kan je met een vruchtwaterpunctie het DNA van de vader achterhalen. Dan zal je vervolgens het DNA van alle drie jongens moeten hebben om het te vergelijken met het gewonnen DNA van de vruchtwaterpunctie. Een vruchtwaterpunctie is echter niet geheel zonder risico. Stel deze vraag maar eens bij je huisarts of gynaecoloog.

@xLisa 

Danku voor de tip

Heyy

Eenmaal je bevallen bent kun je het DNA van het kind laten vergelijken met die jongens.

Groetjs

Heb je überhaupt nog contact met deze jongens?
Wat wil je met deze informatie doen, als jij eenmaal weet wie de vader is?
Zelf vind ik het een beetje laat om nu te checken met wie je dit kind verwekt hebt, maar daar gaat dit topic natuurlijk niet over.
 

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniem .3

 

je kan een dna test doen maar meestal kan je ook een beetje aan de kenmerken van de baby zien van wie die is. bvb heeft het lint een scherpe kaak en jij hebt dat niet maar een van de jongens wel dan is de kans groot dat het van diegene is

 

ik hoop dat dit je helpt

 

MVG annoniemejongen

Je kan een dna test doen maar meestal kan je ook een beetje aan de kenmerken van de baby zien van wie die is. bvb heeft het lint een scherpe kaak en jij hebt dat niet maar een van de jongens wel dan is de kans groot dat het van diegene is.

Dat is niet hoe genetica werkt. Als individu kan je ook genen bij je dragen die bij jezelf ‘niet actief’ zijn maar die kun je wel doorgeven aan je kind. Als beide ouders geen scherpe kaaklijn hebben zegt dat nog niet dat het kind dat ook niet heeft.

Op uiterlijk kan je dus nooit zeker weten van wie het kind is.

Wacht ff ziet niemand dat er op zijn account staat dat het een jongen is?

Wacht ff ziet niemand dat er op zijn account staat dat het een jongen is?

Ik vond het al zo'n vreemd verhaal.

Hallo anoniemegast43 :)

Ik geef (hem)/haar het voordeel van de twijfel, misschien heeft zij de verkeerde optie gekozen per ongeluk. 

Hallo Anoniem.3 :)

Het is inderdaad wel een beetje laat, heb je dat niet afgevraagd toen je in het begin zwanger was?

-TheMightySlayer <3

Reageer