Heyy allemaal ik plaats dit met veel schaamte 3 maanden geleden heeft mij vriend mij gebruikt ik was er nog nie helemaal aan toe maar vond sex wel fijn wat blijkt hij heeft geen voorbehoesmiddelen gebruikt en ik slik de pil niet. Ik ben nu zwanger denk ik. Heb een buik van 20 cm en ben vaak moe. Je zit dat k dik ben maar k weet niet wat k moet doen.niemand weet dit zelf me ouders niet en ook niet mijn vriend. 2 weken na de " gebeurtenis" was is ziek. Spugen, moe, duizelig. En ik ben nog maar 13 jaar. Ben ik echt zwanger?
Hey, Dat is heftig voor je! Je zou het beste naar de huisarts kunnen gaan. En praat er over met een persoon die je vertrouwt. Je mentor op school bijvoorbeeld. Misschien kun je beginnen met advies te vragen bij de Kindertelefoon. https://www.kindertelefoon.nl/bellen. Je hoeft hier niet mee blijven zitten in je eentje. Je mag mensen jou laten helpen en steunen! En ik hoop dat meer mensen reageren en adviezen voor je hebben. Heel veel sterkte!
Liefs, Tover xxx
Hii lieve
Wat heftig en naar zeg...
Sluit me aan bij
Liefs.
heyy,
dit is wel erg heftig. Als ik jou was zou ik het aan je ouders vertellen, of aan iemand die je vertrouwt. je kan na school een test kopen om te kijken of je zwanger bent. het komt goed. xx
Hoi
Je hebt drie maanden geleden onveilige seks gehad, en je bent bang dat je misschien zwanger bent. Wat een lastige situatie voor je! Heel goed van je dat je dit vertelt!
Zoals in de reacties van anderen al staat, is het belangrijk dat je hierover kunt praten met iemand die je vertrouwt. Ook belangrijk is, om nu duidelijkheid te krijgen of je echt zwanger bent. Hoe langer je wacht, hoe lastiger jouw situatie wordt. Je kunt thuis een zwangerschapstest doen, maar je kunt hiervoor ook terecht bij de huisarts. Die kan je dan ook vertellen, welke mogelijkheden je hebt.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. We kunnen jou bijvoorbeeld helpen hoe je dit aan jouw ouders of aan een vertrouwenspersoon kunt vertellen. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Als je inderdaad zwanger bent, dan kun je op deze website zien, wat je kunt doen:
https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-en-dan
Veel sterkte!
Groetjes, Mariska
De Kindertelefoon
Jeetje wat heftig!
Ik hoop dat je nu al antwoord hebt. Stel je hebt dat niet dan kan je de volgende dingen doen.
- Losgeld pinnen en een zwangerschapstest doen
- Het vertellen
Veel succes!!! :)
MVG,
Gayperson
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.