ik ben zwanger

  • 4 January 2022
  • 8 reacties
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Ik ben 16 jaar en ik ben zwanger en heb verkering met mijn lieve vriendin wij willen het kindje houden mijn ex waarde ik zwanger raakte wil er niks mee te maken hebben


8 reacties

Badge

Hoi lisax wil ff reageren. Wat een rotgozer om weg te lopen van zijn verantwoordelijkheden en fijn dat je nu steun krijgt van je vriendin maar het zal wel een heftige gebeurtenis zijn geweest moet er niet aan denken dat me zoiets zou overkomen in de toekomst. Ik wens je in elk geval success groetjes😘

Hoi lisax wil ff reageren. Wat een rotgozer om weg te lopen van zijn verantwoordelijkheden en fijn dat je nu steun krijgt van je vriendin maar het zal wel een heftige gebeurtenis zijn geweest moet er niet aan denken dat me zoiets zou overkomen in de toekomst. Ik wens je in elk geval success groetjes😘

Dankjewel voor je lieve berichtje ❤😘 ik heb nu 3 maanden verkering met m'n vriendin m'n ex wou alleen maar seks

Reputatie 6
Badge +7

Hoe lang ben je zwanger, en weten je ouders het al?

Hoe lang ben je zwanger, en weten je ouders het al?

3 maanden mijn ouders vinden het leuk

Nou ja, je bent wettelijk verplicht je ex te informeren dat hij vader is geworden dus ik zou het gewoon doen en hem vervolgens blokkeeren.

Nou ja, je bent wettelijk verplicht je ex te informeren dat hij vader is geworden dus ik zou het gewoon doen en hem vervolgens blokkeeren.

Ga ik niet doen hij wil geen contact meer met mij 

Hey! Wat fijn dat je ouders het leuk vinden, en je vriendin ook! Probeer daar steun uit te halen! Je bent niet alleen! You can do this! 

Leuk om te horen dat je het gaat houden.

hopelijk gaat alles nog steeds goed met de zwangerschap? 

benieuw hoe het nu met je gaat

Reageer