Vraag

ik ben zwaar verkracht help


Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal bij mijn vorige topic schreef ik dat ik verkracht eerst door 10 jongens en misschien na 7 dagen  weer naar huis kan en gelukkig ben ik weer tuis maar durf daar niks over te zeggen. Ze hebben me wel heel hard verkracht en toen ik naar huis mocht moest ik met hun douchen dus ik heb helaas geen bewijs meer. Ik moet nu wel elk weekend naar hun toe komen om seks te hebben. Wat moet ik doen         help  

 


10 reacties

Badge

Ooh wat erg voor je Lieve. Je moet zo snel mogelijk naar de politie gaan en aangifte te doen. Veel succes en sterkte 

Reputatie 4
Badge +1

omg wat erg voor je. Je moet naar de politie! En ga niet meer naar die jongens als je niet wilt!verkrachting is strafbaar

Verkrachting - Centrum Seksueel Geweld

https://centrumseksueelgeweld.nl › verkrachting

 

Ten eerste, wat vreselijk dat je dit mee hebt moeten maken.

Ik kan je vorige topic niet vinden. Misschien is deze nog niet geplaatst. Wat bedoel je precies dat je na 7 dagen weer naar huis kon? Ben je opgenomen in het ziekenhuis of iets dergelijks?

Wat je nu moet doen, is natuurlijk helemaal aan jou, maar ik zou zeker contact opnemen met Centrum Seksueel Geweld. Je kunt gratis en anoniem met hen bellen en chatten.  Zij kunnen ze je helpen om dit te verwerken en je te helpen met een eventueel vervolg, bijvoorbeeld een aangifte. Ik zou zeker naar de politie stappen, al helemaal nu het nog steeds doorwerkt en je elk weekend weer seks met hen ‘moet’ hebben. Is dit een dreigement, dan is dit ook nog eens afpersing. Als je wilt dat dit ophoudt, is de politie echt je beste optie. Het CSG kan je hierbij helpen.

Als je nog geen arts hebt gezien, zou ik ook zeker zo snel mogelijk langs de huisarts gaan. Die kan dan checken of er niets beschadigd is en of je mogelijk een soa hebt opgelopen. Ook kan je via deze weg misschien een doorverwijzing krijgen voor een therapeut/psycholoog etc. maar dit kan ook via het CSG.

 

Heel veel sterkte!

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal, dankjewel voor jullie berichten. Ik ben naar de politie gedaan maar ze geloofde me niet toen ben ik naar de hun ouders gegaan maar die geloofde me eerst ook niet maar toen gaf één jonge het toe en kregen ze alle maal huis arrest en zijn ze geschorst. Ik ben nu zo blij. Nogmaals dankjewel ❤️

Reputatie 4
Badge +1

Top dat het goed is gekomen !!!!!

Reputatie 6
Badge +7

Binnen één dag is alles opgelost en ben je van zwaar verkracht helemaal blij.

Als ik kijk naar je andere topics vind ik dit verre van geloofwaardig.

 

Badge

Doe even rustig  het kan  gewoon dat ze het aan hun ouders  heeft verteld en hun er wat mee hebben gedaan.

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal ik ben de beste vriendin van “lieve”.  Je zal wast denken waarom de vriendin nou dat zit zo in haar topic kon je lezen dat ze werd verkracht door 10 jongens en dat ze haar vast hielden. Ze zij dat ze het aan de ouders heeft verteld van de jongens. Maar eigenlijk moest ze dat zeggen van die groep jongens. Ze lieten na dat haar een week ofzo weer naar school gaan en toen zij ze het ook tegen mij ik nam direct contact op met centrum seksueel geweld zij hebben met de politie de jongens opgepakt. Dit gebeurde paar weken geleden en ze vroeg mij om jullie dit te vertellen.

en nog dankjewel voor alle hulp die jullie haar hebben gegeven bij de voegen topics 

groetjes

Reputatie 3
Badge +3

deze shit is zo heftig dat ik er echt weinig over kan zeggen behalve dat ik enorm veel sterkte wens aan lieve 1234

Spoed huisarts cgs en politie ya heb je de namen en hoe ze eruit zien gebruik elke stukje bewijs heb je cum op je bv  shirt doe het niet weg bewaar het er zit dna in oftewel meer bewijs

Reageer