Vraag

ik ben vreemdgegaan met mijn broer!!!!

  • 24 September 2022
  • 7 reacties
  • 3767 Bekeken

Badge

Hallo forumleden

ik ben 12 en mijn broer 17

ik heb nu al 2j een bf en ik ben vreemdgegaan met m’n broer. Ik heb dus seks met m’n broer gehad.

 We hebben nog wat standjes gedaan en uiteindelijk heeft hij mij een anaal geneukt. Ik vond het écht lekker.

Ik wil het meer doen en hoe vraag ik dit??

we deden het wel veilig en 100% vrijwillig van beiden

Mijn broer heeft ook een gf en onze ouders waren ni thuis

 

Een deel van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


7 reacties

hallo

ik zou zeggen aan je broer om het nog eens te doen of vragen of hij nog eens samen te douchen :)

Reputatie 3
Badge +3

Hallo 

Vreemdgaan is al helemaal niet slim en al zeker niet aardig maar wat me meer verbaast is het feit dat jou broer dus een pedofiel is, Het is niet normaal om met je familie al zeker niet je broer sex te hebben en vooral niet als je nog maar 12 jaar oud ben en als hij 17 is waar hij in ze bolle hoofd al door had moeten hebben dat hij in de gevangenis kan komen voor dit soort acties. Ik raad je het sterk aan om het hier met je ouders over te hebben en ik kan je beloven dat ze waarschijnlijk niet boos op je worden maar je wel gaan uitleggen hoe het werkt en wat normaal is. 

Reputatie 3
Badge +3

hallo

ik zou zeggen aan je broer om het nog eens te doen of vragen of hij nog eens samen te douchen :)

Dit is zeker niet de bedoeling. Luister niet naar dit. Ten eerste, is seks met je broer niet al te fris en (volgens mij) niet legaal, plus dit levert zo veel gezeik op binnen het gezin.

 

Doe het met je vriendje en met niemand anders, en altijd veilig!!

Badge

bak,

dit is wel legaal

Reputatie 3
Badge +3

Prima als jij denkt dat het legaal is, hou ik je niet tegen. Apart van je, maar goed. De gevolgen zijn voor jezelf

Reputatie 4
Badge +2

bak,

dit is wel legaal

Nee.  @Bak heeft gelijk. Officieel is het niet legaal om seks te hebben met familie in Nederland. Zoek zelf maar op. Wat jullie gedaan heeft is niet legaal.  Want jullie allebei zijn niet 18 jaar. Dus een minderjarige met een minderjarige is niet legaal.  Maar ik zou stoppen. Ik raad je zeker af om volgende keer het nog een keer te doen.

hallo

ik zou zeggen aan je broer om het nog eens te doen of vragen of hij nog eens samen te douchen :)

Nee. Zou ik niet doen. Waarom zou je in vredesnaam seks hebben met je broer terwijl je al verkering hebt? En jij bent 12 jaar !!!! Das echt jong om seks te hebben 

Reputatie 7
Badge +9

bak,

dit is wel legaal

Zeker niet! Het is met penetratie of tuwel illegaal

Reageer