Skip to main content

hoi ik ben dus vreemdgegaan met de vriend van mij beste vriendin zij had sex met hem en die avond appte die mij en toen heb ik alles gedaan gepijpt en alles hij had me heel snel laten klaarkomen dus is dat dan goed? dat betekent dat ik van hem hou. mensen vinden mij ook een slet ik heb een bodycount van 14 op 14 jarige leeftijd en een kisscount van 25 is dat normaal? ik vind van wel

 

hoi ik ben dus vreemdgegaan met de vriend van mij beste vriendin zij had sex met hem en die avond appte die mij en toen heb ik alles gedaan gepijpt en alles hij had me heel snel laten klaarkomen dus is dat dan goed?

Ten eerste vind ik het heel raar dat je dit je beste vriendin zou aandoen, persoonlijk zou ik je vriendin echt niet meer zijn als ik erachter zou komen dat je met mn vriend achter me rug loopt te rollebollen. Dus nee, dat is niet goed nee.

 

 

dat betekent dat ik van hem hou.

Dat je seks hebt met iemand betekend niet gelijk dat je van diegene houdt. Seksuele aantrekking kan er zijn, maar seksuele gevoelens zijn anders dan romantische gevoelens. 

 

 

mensen vinden mij ook een slet ik heb een bodycount van 14 op 14 jarige leeftijd en een kisscount van 25 is dat normaal? ik vind van wel

Ik vind dat niet normaal en ik snap wel dat mensen je een slet noemen als je met je vriendinnen hun vriendje loopt te rotzooien. Dat niet alleen, maar je hoort op je 14 toch wel beter te weten dan dat? Jouw lichaam is niet voor iedereen om te gebruiken he, ik hoop dat je dat weet.

 

 

 

xx


Reageer