Vraag

Ik ben verkracht. Hebben jullie tips?

  • 5 February 2023
  • 4 reacties
  • 855 Bekeken

Badge

Eeehm hallo eeeh ik weet nie goed wat ik moet zeggen maar ja eeh nou ik had dus zeg maar een vriendje en hij vroeg me dus om bij hem te slapen en hij wou seks maar ik zei nee maar hij bleef zeggen ja en toen sloeg hij me heel erg hard waar door ik iks kon doen en toen heeft hij mij uit gekleed en vastgebonden en toen ik bijkwam kleedde hij zich zelf uit en hij begon mij te zoenen en hij likte mijn vagina en goen zij hij dat ik hem moest pijpen en ik zei NEE maar toen dreigde hij met naakt foto's en toen deed ik het dus... En ik huilde en zijn ouders waren thuis en kwamen zelfs binnen maar het boeide ze niets en toen stopte hij zijn pimel in mij nagina en heeft hij me verkracht..... Ik heb het nog aan niemand verteld en ik durf ook niet naar de politie te gaan ik ben namelijk bang dat ze me niet geloven.....😭

Dus als jullie tips hebben om mij te helpen laat het me alsjeblieft weten...


4 reacties

Badge

Hoi ik heb eerder ook een topic gemaakt en ik heb het natuurlijk uit gemaakt met hem maar hij is nu zo boos dat hij al de foto's naar een van zijn vrienden heeft laten zien en nu heeft hij me weer verkracht maar dan met zijn vrienden en hij zegt dat als ik niet elke week kom dat hij de foto's online zet dus vertel me pls wat ik moet doen ik ben nu al 3 keer verkracht door zijn vrienden...

Hoi @Anomiem ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat knap dat je hier alsnog je verhaal hebt kunnen en durven doen. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes en sterkte,

 

Noa (De Kindertelefoon)

Reputatie 4
Badge +1

onnodige quote verwijderd

 

Hallo Anoniem.

Ik vind het oprecht heel erg voor je en ik kan ook zelf niet geloven waar het tegenwoordig heen gaat met de maatschappij, als ik jou was zou ik het wel delen met vertrouwde personen, want dat lucht heel erg op en ook zou ik ondanks de dreigementen wel aangifte doen bij de politie want je kunt hem echt niet zo maar hier mee laten weg komen.

Misschien heeft dit een beetje geholpen, misschien ook niet, maar hou moed en blijf sterk.

 

Reputatie 5
Badge +4

naar de politie gaan is een heel goede optie, ga NIET meer met hem naar bed en blijf sterk

Reageer