Vraag

ik ben verkracht

  • 23 July 2021
  • 6 reacties
  • 2044 Bekeken

Badge

Hallo

ik ben een jongen van 13 en had sex met mijn juf. Ik vond het wel ok maar nu blijft ze de hele tijd vragen of ik nog een keer wil wat moet ik doen?

ook wilt ze gekken dingen met mij doen bijvoorbeeld anaal in mij pls help me ik weet niet wat ik moet doen.


6 reacties

Badge

praat erover met iemand die je vertrouwt bijv. je ouders of een vertrouwenspersoon op school. als je er mee zit kan je ook bellen met de kindertelefoon.

ik hoop dat het helpt

xx

lovelivelife

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Cookie ,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groeten en sterkte,

 

Britta van de Kindertelefoon

Hey, wat een vervelende situatie om te horen

Omdat je minderjarig bent en zij boven de 18+ is dit uiteraard wel gewoon pedofilie en illegaal. Je hebt “verkracht” getagd, dus ik ga ervan uit dat je er niet mee instemt. Als ik jou was zou ik waarschijnlijk dit als eerst met iemand op school bespreken, iemand die je echt vertrouwt zoals een vertrouwenspersoon of een andere leerkracht. Ik kan begrijpen dat je dit misschien spannend vind omdat je hun dagelijks ziet en het niet face-to-face wilt zeggen, je kan dan anoniem met de kindertelefoon hierover bellen of chatten, hun weten goed wat je hiermee zou kunnen doen.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt! :)

 

jjj

Reputatie 1
Badge

ik ben een jongen van 13 en had sex met mijn juf. Ik vond het wel ok

Volgens de wet mogen mensen tussen de 12-16 jaar namelijk geen seks hebben met mensen ouder dan 16. Dat is zeer strafbaar en pedofilie. Ga namelijk hulp opzoeken op de Kindertelefoon (0800-0432), je ouders en/of de politie (112). Dus als je onder de 16 bent en iemand boven de 16 wilt seks met jou, zeg gewoon nee en zoek hulp als die je dreigt iets te doen als je geen seks gaat hebben met hen. (sorry als het fout klinkt want nederlands is niet m’n moedertaal)

Ga namelijk hulp opzoeken op de Kindertelefoon (0800-0432), je ouders en/of de politie (112).

Even los van het feit dat deze topic 7 maanden geleden geopend is en al deels beantwoord is: bel de politie als je niet in (levens)gevaar bent/zonder spoed op nummer 0900-8844Bron/toelichting

Reputatie 1
Badge +1

Scheiße du de call da f police

Reageer