ik ben nu 14 en zou ontmaagd willen worden

  • 17 August 2021
  • 10 reacties
  • 534 Bekeken

Badge

ik ben nu 14 jaar en zou wel willen worden ontmaagd hoe kan k dit het beste doen?

 

gr.koen


10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Iemand vragen!

Reputatie 7
Badge +19

Seks hebben

Reputatie 5
Badge +2

Hz?

Hz?

Hormonen/puberteit ;)

ik ben nu 14 jaar en zou wel willen worden ontmaagd hoe kan k dit het beste doen?

Het lijkt mij handig om eerst een relatie te krijgen. Dat gaat misschien niet van de ene op de andere dag, maar vroeg of laat kom je wel iemand tegen. Echter, neem geen relatie voor de seks maar voor de liefde.

Vervolgens is het wel van belang dat jullie beiden klaar zijn voor seks; in jouw leeftijdscategorie verschilt dat nog weleens. Bespreek goed wat jullie wel en niet willen en gebruik altijd voorbehoedsmiddelen (populair en goed: condoom (+ pil)). Seks hebben is niet per se iets dat je even snel doet; later misschien wel, maar nu niet. Alles op z’n tijd, wees geduldig.

Succes!

Ik ben 15 en zou het ook wel willen.

 

Reputatie 1
Badge +1

ik ben nu 14 jaar en zou wel willen worden ontmaagd hoe kan k dit het beste doen?

 

gr.koen

Ik ben 12 en wil ook al heel graag seks

Badge

Iemand vragen!

aan wie zou ik dat moeten vragen en sta ik dan niet voor schut als die persoon nee zegt

Heyy 

 

aan wie zou ik dat moeten vragen en sta ik dan niet voor schut als die persoon nee zegt

Check de reactie van eenanoniemejongen1 eventjes die zei het volgende: “Het lijkt mij handig om eerst een relatie te krijgen. Dat gaat misschien niet van de ene op de andere dag, maar vroeg of laat kom je wel iemand tegen. Echter, neem geen relatie voor de seks maar voor de liefde.”

 

Ik raad je af om iemand te vragen hiervoor. Zo maar iemand vragen zal waarschijnlijk inderdaad voor een ongemakkelijke situatie zorgen.

 

Je zal vroeg of laat wel ontmaagd worden en je komt echt nog wel iemand tegen. Alles komt op zijn tijd😉

 

Groetjes,

NaamNietBekend

aan wie zou ik dat moeten vragen en sta ik dan niet voor schut als die persoon nee zegt

Ik denk dat Aubien een soort FwB (Friends with Benefits) of een ONS (Onenightstand) bedoelt. Echter, dat is niet echt aan te raden; zeker niet voor de eerste keer. Probeer liever eerst een relatie te krijgen (zoals je in mijn reactie kan lezen).

Je hebt inderdaad ook nog het risico van afwijzing, maar dat houdt je altijd wel - alhoewel het in dit geval wel iets ongemakkelijker is dan bij verkering vragen.

Badge

aan wie zou ik dat moeten vragen en sta ik dan niet voor schut als die persoon nee zegt

Ik denk dat Aubien een soort FwB (Friends with Benefits) of een ONS (Onenightstand) bedoelt. Echter, dat is niet echt aan te raden; zeker niet voor de eerste keer. Probeer liever eerst een relatie te krijgen (zoals je in mijn reactie kan lezen).

Je hebt inderdaad ook nog het risico van afwijzing, maar dat houdt je altijd wel - alhoewel het in dit geval wel iets ongemakkelijker is dan bij verkering vragen.

oke dankjewel allemaal ik denk dat ik dan toch veel aandacht ga besteden aan mezelf en aan het vinden van een vriendin en dan komt de rest vanzelf wel

Reageer