Skip to main content

ik ben naakt op omegle geweest, wat moet ik doen?

• April 20, 2025
  • 4 reacties
  • 942 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy, ik ben naakt op omegle geweest en mijn gezicht stond er ook op (ik weet het niet slim) en degen heeft er een video van gemaakt. deze komen nu op het internet, wat kan ik doen?

4 reacties

• April 21, 2025

Het waait wel weer over, niet druk om maken. Ken genoeg mensen wiens naaktfoto’s zijn gelekt en niemand die er over heeft na 1 week

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 6: geef geen schadelijk en illegale tips.

Floor700
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 21, 2025

Hoi ​@lotttttttttttt 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je  anoniem chatten op https://helpwanted.nl/ , een hulplijn bij online grensoverschrijdend gedrag, van maandag t/m zaterdag van 07:00-23:00. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterke!

Floor (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Hoihoi, was misschien niet heel handig nee, maar het gebeurt ons allemaal wel eens..
Als je nog meer vragen hebt of iets anders wilt weten laat je t maar weten!

• April 24, 2025

Succes