Skip to main content

Hallo, 

 

Ik zit met iets vast laaste tijd en schaam me er echt voor. vorige week in de klas was ik kapot geil en trok men broek omlaag en begon midden van de les te fappen iedereen keek me boos aan en de leerkracht zij dat ik moest stoppen maar ik kon niet ik voelde me zo geil, daarna ben ik klaargekomen op de bak en moest derekt naar de directie. De directeur wilt dat ik het zelf tegen mijn ouders vertel maar ik weet niet hoe

 

Hoe leg ik dit uit?

Bijzonder verhaal weer. 🙄

Of dit normaal is? Ja, wat denk je zelf? Ga er maar van uit dat je geschorst wordt. En je ouders worden echt wel door school ingelicht, maak je daar maar geen zorgen over.


ik vind het nog al een vaag verhaal maar het kan natuurlijk daar niet van

 

reken maar dat je ff nie meer op school hoeft te komen want het is nogal raar en zeg gw tegen je ouders iets van 

 

miss tegen je vader die snapt je miss iets meer

 

hey pap ik heb iets doms gedaan in de klas en dan je eigen verhaal ofzo iets

groetjes


Ik denk dat dit wel ergens op een nieuws site te vinden is als het waar is .....


Hoi @snijplank, wat denk je voor antwoord te krijgen? Dit is zeker niet normaal, waarom doe je het ook in de klas? Doe dat lekker thuis.

En waarschijnlijk zijn of worden je ouders hier ook over op de hoogte gesteld.

Groetjes, @Monkeyboy69


Ik zou ook doen wat @anymouss zegt, en tip voor de volgende keer: doe het op de WC


lekker slim😬


Reageer