Skip to main content
Vraag

ik ben klaar voor seks, is dit handig om aan mijn vriend te vragen

• February 13, 2026
  • 3 reacties
  • 682 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi hoi, ik ben N. ik ben 15 jaar, en heb nu al een jaar een relatie met mijn vriendje van 12 jaar. (hij is wel best volwassen). zie mijn vorige toppic.

maar ik merk de afgelopen tijd dat ik klaar ben voor seks, ik denk er bijna dagelijks aan.

morgenavond komt hij logeren bij mij thuis. ik zit er aan te denken om voor te stellen om eens iets te proberen. maar is het wel handig om dit te vragen?

en zo ja, hoe vraag ik dat dan?

3 reacties

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 14, 2026

Hey jou vriendje heeft veel geluk met jou ik zou heerst wat laten voelen aan  je borsten als jou was dan vragen om meer 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 14, 2026

Ik neem aan dat je seks wilt met hém en niet zomaar met een willekeurige jongen.  Dan moet je het erover hebben met hem.  Zoals ik jongens ken, zal hij zeker ook willen. Succes ermee, ik hoop dat het leuk wordt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

Hallo ​@N90,

Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en dat je het rustig hebt gevraagd en opgebouwd en niet direct alles in een keer wilde doen? Denk er, als jullie toch al veel verder willen gaan, wel aan dat jullie een condoom gebruiken. Hij mag dan pas 12 zijn, maar kan zeker al voorvocht hebben!