Vraag

ik ben intiem geweest met mijn nicht help!

  • 19 April 2022
  • 3 reacties
  • 3317 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

 

zo, ik ben een meisje van 14,

 

en mijn nichtje van 11 ging laatst bij mij slapen omdat ze een oppas nodig had. Mijn ouders en haar ouders gingen naar een concert en hotel voor 2 nachten. Ik ben altijd wel close geweest met mijn nichtje dus ik vond het wel gezellig. We gingen samen koken en Netflixen. 

 

Later in de avond ging mijn nichtje douchen, en na een tijdje riep ze mij. Ik kwam naar de deur en ze wou dat ik naar binne kwam. Ik ging naar binne en zag haar naakt. (Ik had haar al 5 jaar niet naakt gezien)  ze kreeg net haar eerste schaamhaar en ze vroeg of ik wist hoe je moest scheren. Ik wist dat zeker wel en wou het haar gaan uitleggen toen ze vroeg of ik haar wou scheren. Ik vond dat eerst best raar maar ik ging akkoord. Ik heb toen dus het schaam haar van mijn nichtje geschoren.  Daarna ben ik bij haar onder de douche gegaan.

 

Toen we aan het afdrogen waren zij ik tegen haar: het is best warm in het huis en er is veder niemand, waarom zouden we onze kleren weer aan doen. Gewoon girl to girl. Ze vond dat goed en we zijn weer op de bank gaan zitten Netflix kijken. In een serie die we aan het kijken waren zei een meisje dat ze gemasturbeerd had. En mijn nichtje zij dat ze dat raar vind, en vroeg mij of ik dat ook dee? Ik wou niet liegen dus ik zij ja. Ze zij: oh dus dat is best normaal, want ik heb het eigenlijk ook gedaan. Toen zijn we gewoon veder gaan kijken. En na een tijdje zijn we gewoon naar bed gegaan. 

 

 

 

Ik lag in mijn 1 persoons bed en zij op een matras naast mij. (We waren nogsteeds gewoon comfortabel naakt) . Zij  sliep al en ik lag nog wakker. En ik kon precies haar pas geschoren kut zien.  Ik merkte dat ik daar best een nate kut van kreeg. Ik tikte haar kut heel voorzichtig aan en ben toen zachtjes zelf gaan masturberen. zij werd niet waker en ik ben daarna ook gaan slapen.

 

de volgende ochtend werd ik waker gemaakt door mijn nichtje. we zijn toen gaan aankleden en ontbijten. die dag hebben we gewandeld en zijn we nog in de stad kleren gaan kopen. toen we die avond weer Netflix gingen kijken gebeurde het. mijn nichtje begon weer over dat zij had toegegeven dat ze al een keer had gemasturbeerd. ze zij ook dat ze het nog niet zo goed kon en of ik het haar mischien wou uitleggen. dus Girls onder elkaar dacht ik kon dat wel. ik vertelde haar over hoe je het moest doen. en uit het niets dee ze haar broek naar beneden, en toen hebben we samen gemasturbeerd. Ze dacht daarna dat ze was klaargekomen en gaf me toen een kusje, ik zoende terug. Na een tijdje was ik ook klaar gekomen en zijn we ons weer gaan ankleden. 

 

het is daarna alleen maar heel awkward geweest. we spraken bijna geen woord meer met elkaar. en toen mijn tante haar weer kwam ophalen gaf ze me een awkward knuffeltje en is ze gewoon weg gegaan. sins dien hebben we ook niet meer geschat via snap of whatsapp. 

 

ik voel me echt schuldig ofzo. 

iemand mischien tips ofzo?

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

 


3 reacties

Badge

Hai vagina11. Ik snap dat het naar is dat jullie weinig praten mss kunnen jullie een x erover praten en het goed maken niet meer doen. En ik ga niet zeiken over het is incest want jullie gaven zelf toesteming en jullie vonden het allebei fijn denk ik . Maar probeer gewoon wat ik zei en hooplijk helpt het.

Hoi, ik zou dit in het vervolg niet meer doen. Probeer met haar te praten, desnoods over app.

Badge

hoi, ik begrijp dat dit naar voor je is maar misschien moet je het met haar even gwn erover hebben.

Reageer