Vraag

Ik ben homo

  • 25 January 2018
  • 3 reacties
  • 513 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi beste kindertelefoon, ik kom er steeds meer achter sat ik op jonges val, ik vindt meisjes niet interesant, en ben veel bezig met mijn uiterlijk, ik vind jongens veel aantrekkelijker dan meisjes, ik ben 16 jaar, en zou heel graag een vriendje willen, soms ben ik ok verdrietig dat ik dat niet heb, heeft iemand een oplossing, groetjes

3 reacties

Kijk op jong en out
Hi psvnumer1,

Welcome to the club. Bekend verhaal. We hebben ook niks met meisjes qua seksuele aantrekkingsdingen, maar wel met jongens :P

Mijn twin en ik zijn ook gay en al 2,5 jaar uit de kast en het wordt steeds beter. We zijn nu 15 en hebben een vriendje sinds de zomervakantie. Toevallig opgedoken op het vliegveld en sindsdien hebben we verkering, dus je kunt overal iemand tegen komen.
Wij wisten ook niet dat hij gay was (hoopten het wel natuurlijk), maar we werden eerst gewone vrienden zeg maar en al snel werd het meer. Ik heb er in een topic van mij wat over geschreven.

Verder is https://www.jongenout.nl/ een goeie site, zoals @Onzekere puber al heeft gezegd.

Eindhoven de gekste, haha, dat roepen ze toch altijd over Eindhoven. Ik weet niet of je er vandaan komt (hoef je ook niet te zeggen), maar ik ken via social media een paar gay jongens uit die buurt en die gaan vaak stappen op Stratum, daar zijn een heleboel kroegen.
Als je uit een andere plaats komt zijn er vast ook wel kroegen of plekken waar je andere jongens kunt ontmoeten. Of bij sport of op school. Probeer gewoon kennis te maken met jongens die je leuk/aardig lijken en af en toe leuke dingen met elkaar te doen (huiswerk haha, niet echt leuk, maar ok, samen naar huis fietsen, sporten, stad in etc) en op een gegeven moment kom je er samen wel achter of jullie meer dan gewone vrienden kunnen zijn. Maar ook al valt die andere jongen niet op jongens, dan kun je toch veel aan elkaar hebben. Je kunt elkaar helpen en dingen met elkaar bespreken en het is altijd fijn om met iemand anders te kunnen praten over dingen die je bezig houden.

Ben je al uit de kast, weet iemand al dat je jongens leuker vindt dan meisjes als in een relatie?

Als je nog wat wilt vragen/weten/zeggen, post het in een topic en dan kunnen we met zijn allen je misschien wel verder helpen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb opgevrolijkt met deze reactie, ik kan er niet zo goed tegen als jongens verdrietig zijn. Maar ik snap het wel dat je je soms zo voelt. Daarom alvast een knuffel.

Ik loop soms gewoon ff een supermarkt ofzo in om even een paar mooie jongens te kijken, dat helpt ook soms, maar ik snap dat je voor de real deal wilt gaan.

Groetjes,
M&M’s

Reageer