Vraag

ik ben geil en wil dingen

  • 8 May 2022
  • 4 reacties
  • 918 Bekeken

Badge

Ik ben vaak geil en wil daarom iets nieuws doen weet iemand wat ik kan doen ik doe all mezelf aftrekken ik wil eigenlijk seks speeltjes kopen maar niet online wa t dan zien me ouders het ik wil nieuwe aftrekmanieren weten want nu doe ik gewoon op en neer bewegen en nog een vraag is het raar als ik ondergoed van me zus en haar beste vriendin pak om af te trekken dit was het geef antwoord op me vragen als je het weet

( ben een jongen)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Dat is wel een beetje raar

Reputatie 5
Badge +3

1: ik zou gewoon even zoeken op “aftrekken tips” dan vind je genoeg vragen en antwoorden

2: seks speeltjes kopen kun je bij een lokale seksshop doen, of je besteld ze online bij Bol met cadeaubonnen en laten afleveren bij een afhaalpunt

3: dat is wel een beetje raar, dat je fantaseert is niks mis mee, maar ze zullen het echt door krijgen als je ondergoed blijft pakken en dan heb je echt problemen als je ouders het horen, niet meer doen dus

Hey, k bestel zelf sextoys, via easytoys heb k 1x gdn mr dan zie je in je afschrift "EDC via PAY.nl" als je dat googled zie je easytoys dus no-go, k heb r niet zoveel problemen mee als t word gezien dus idc, mr zag ergens een tip hoe je t kan kopen met contant geld;

AH / jumbo, koop cadeaubonnen voor bol.com met contant > activeer cadeaucodes op bol.com > bestel sextoy wat je wil, en laat t bezorgen op een pakket punt > smokkel in je schooltas nr huis en verstop t ergens achter je bed bijv ergens waar nooit word gekeken. 

 

Also dat met dat ondergoed zou k snel mee stoppen, is idd heel raar. Daarbij is de kans groot dat je tijdens dit alles incest fantasieën krijgt, wat moraal echt slecht is, en leidt tot dat je mss interesse in je zus krijgt wat zij wrs niet wilt, en dan spreek je je zus wellicht nooit meer.

Is ook gwn heel naar, k weet je zus heeft een kut, mr nee dit is fout gwn, en strafbaar als je er iets mee doet

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Als je niet online wil kopen kan je wel in de winkel kopen als je dat durft. Meestal hebben ze bij drogisten wel seks items bij de kassa, (bij de Trekpleister en Kruidvat bijv.) En bij de big bazar hebben ze vaak veel van dat soort schappen, als je die in je buurt hebt.

Reageer