Ik ben een meisje van 13 en wil graag een dildo of iemand pijpen

  • 2 January 2023
  • 14 reacties
  • 2252 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Heyy :)

Ik ben een meisje van 13 en wil graag een dildo halen of misschien zelfs...iemand pijpen, maar geen 1 van me vriendinnen heeft een dildo en ik weet niet echt hoe ik er aan een kom. Zonder dat me ma het weet en dat pijpen ik weet niet...maar vinden jongens dat wel fijn? En hebben jullie tips hoe ik aan een dildo kan komen?

Liefs Twixy 

 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

online bestellen denk ik

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!

Als je het bij een winkel koopt die ook allerlei andere artikelen verkoopt, kan je zeggen dat er iets heel anders in die doos zit. Bol.com verkoopt bijvoorbeeld meer dan 9 miljoen verschillende artikelen! Je kan ook een pakketje naar een vriendin sturen of naar een ophaal punt bijv de albert heijn. bol.com heeft op-haalpunten bij de AH

 

Een jongen pijpen… Kijk meid je bent 13.. Het kan misschien spannend zijn! Maar denk hier goed over na!

Succes!! 

Groetjes <3

Lunatjeee.xoxo

Reputatie 5
Badge +1

@jaivy @lunatjeee.xoxo  Dankjewel voor de tips ik zal online kijken en het laten afleveren bij een ophaalpunt...en dat pijpen kan wel ff wachten 😅

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!

Zo mag ik het horen!

 

Nog veel succes xx

Groetjes <3

Lunatjeee.xoxo

Badge +1

Hoii,

Ik ben zelf een jongen van 13 en ik kan me voorstellen dat je jongens wil pijpen en ik denk dat de meeste jongens dat wel geil vinden. Alleen moet je wel nadenken of je ook seks wil want na het pijpen willen de meeste jongens (je raad het al) seks.

Dus ik zou goed uitkijken met wat je doet maar als je dit ok vind! Doe het!

PS: Over die dildo heb je hem al?

Reputatie 5
Badge +1

@Anoniemm703 sorry dat k je bericht nu pas zie! die dildo heb k nog niet, omdat k nog druk aan t zoeken ben en over dat pijpen...K heb nu eindelijk een vriendje dus als hij dat ok/fijn vind zou k dat wel bij hem willen doen ik meld t wel als k 1 van deze dingen heb gedaan,

Groetjes Twixy

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @twixy_love , ik heb ff voor je gezogd, en ik heb dr een gevonden, (€10,00) is dat ok?! En zoja, mag ik het linkje hier delen….

 

ohja,, via de bol, dat is discrete leveeing….

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +1

Dankjewel @Mij_niet_gezien wat aardig dat je er een voor me hebt gezocht! En k  vind t helemaal prima als je t linkje hier deelt,

Groetjes Twixy

Reputatie 7
Badge +15

Volgens de topic regels mag ik vlgm wel linkjes sturen, en GeEN reclame maken, dus ik zeg er darom maar even bij; ik heb hem nooit gebruikt ofxo; en ik maak zéker geen reclame…   -de tekst is aangepast door de Kindertelefoon omdat het in strijd is met forumregel 9. a. Reclame maken is niet toegestaan. Het forum mag niet worden gebruikt om reclame te maken voor  (en dus te verwijzen naar) (eigen) websites, bedrijfjes of commerciële producten. -

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +1

K heb net een cadeau kaart gehaald voor bol.com dus k ga nu ff kijken @Mij_niet_gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Ok, het bericht is toch verwijderd… al snap ik dat niet helemaal @kindertelefoon ?! Want warom mag een link naar bijv. De kindertelefoon dan wel?! Dat is ook @een soort van reclame..” ik bedoel, het was gwn on topic…

 

 

nouja….

 

Mij_Niet_Gezien 

ergens snap ik het ook weer wel…

Reputatie 5
Badge +1

@Mij_niet_gezien Ik begrijp t deels ook en sorry hoor maar de kindertelefoon heeft beetje anger issues

@Mij_niet_gezien Ik begrijp t deels ook en sorry hoor maar de kindertelefoon heeft beetje anger issues

Haha anger issues. 

Hey ik ben 14 en  zou je graag wat advies willen geven. Jongens praten onder elkaar soms ook over seks.. als je plannen hebt voor een pijpbeurt te geven zou ik wel zorgen dat je het zeker weet en 100% geen spijt gaat hebben. Veel jongens zeggen niks (en niet aan overthingking gaan doen want het komt goed ❤️ maak goede keuzes. Ik wil niet dat je spijt krijgt omdat het een gevoelig onderwerp is voor veel mensen.

Reputatie 5
Badge +1

@IkBenWijs0136Dank u wel voor dit wijze advies uwe hoogheid😉. Zoals u al zij is het onderwerp seks best taboe maar gelukkig praat me vriendje er vast en zeker onderling! Over dus wordt het makkelijker om er met hem over te praten (onder vier ogen natuurlijk). Ik ga er echt heel goed over nadenken 💓

Groetjes Twixy

Reageer