ik ben een jongen van 13 en wil seks

  • 24 March 2021
  • 7 reacties
  • 471 Bekeken

Ik wil graag seks met iemand


7 reacties

Hey daar!

Je verteld ons hier dat je graag de sexuele wereld wilt ontdekken. Ik raad je aan dit te doen met een vriendje/vriendinnetje waarmee je al langer een relatie hebt. De 'eerste keer' zul je niet snel vergeten, daarom is het belangrijk dat je het met iemand doet waarmee jij je écht fijn voelt!

Mocht je verder nog vragen hebben kun je hier altijd op reageren.

Groetjes!

 

Badge

Ik snap dat ik heb exact hetzelfde.

Heee! 
 

ik begrijp dat de dwang en nieuwschierigheid erg veel gevoelens oproept voor seks hebben! 
Mijn advies hierop is dat je het moet doen met de juiste persoon wanneer jullie beide hier klaar voor zijn. En jullie zich goed bij elkaar voelen. Het kan zo zijn dat dit nog een paar jaar kan duren. Maar wie weet ook niet! 

Ik was namelijk ook 13 met mijn eerste keer!

ohja en zorg dat je het altijd veilig doet met condoom want je wil geen soa of kinderen op je 13e ga ik vanuit😅

 

HelpingHand😊

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou gwoon vinden maaken. Maar eigenlijk Denk Ik niet dat er veel kans is dat zij ook wil.

Badge

ik wil wel met je

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @halloyodieyo ,

 

zoals hierboven al door anderen verteld is, vinden we het heel belangrijk dat iedereen hier anoniem blijft. Het is dus niet de bedoeling om met elkaar af te spreken, of om contactgegevens te delen. Houden jullie daar rekening mee?

 

Groetjes,

Marieke, De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Probeer het te doen als je wat ouder bent

Reageer