Skip to main content

hoi . laten we zegen dat ik pieter heet ,  ik zat een keer op mijn bed te gamen toen mijn broertje binnen kwam en hij zij zullen we een filmpje kijken ( mijn broertje is 13 en ik 14 ) en ik zij oké toen gingen we een film kijken maar toen we aan het kijken waren legde mijn broertje hem hand op mijn been en hebben we uiteindelijk seks gehad. 

maar ik wil eigenlijk nog wel een keer.

wat moet ik doen ?   

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

ik zou het niet doen omdat het je band met je broertje heel erg verandert en het ervoor zorgt dat als hij het niet meer wil of jij het niet meer wil het heel raar word tussen jullie.


Seks met familie is altijd een slecht idee. Het kan jullie relatie later ook verzieken. Nooit meer doen dus.


Ik zou het nooit meer doen, seks met familie zoals @tim16 zegt is een slecht idee. En om eerlijk te zijn ook helemaal niet normaal maakt niet uit of het nou je moeder, broertje, zusje, of vader is. Misschien hebben jij en je broertje er nu geen problemen mee, maar geloof me als je ouder wordt kan hij of jij misschien wel allebei een heel raar beeld van de ander krijgen.


Hoi @Rokiepower123,

Seks met familie is nooit goed, dus niet meer doen!

Groetjes, @Monkeyboy08


Reageer