Ik ben de hele tijd geil

  • 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 559 Bekeken

Badge

De titel zegt het al. Ik ben de hele tijd geil

 

Nou ja niet de hele tijd ik eet en loop ook gewoon zonder te denken aan hoe vrouwen de prachtigste wezens op de wereld zijn. Ik heb al een keer gezoend wat een beetje awkward was maar daar ga ik niet op in want is niet belangrijk.

Maar ik wil gewoon zo graag afspreken, zoenen, knuffelen, praten, films kijken, lachen en daten met chicks.

Ik heb zoveel fantasieen over chicks bijv. tegen een muur duwen, dat ze op mijn schoot zitten en ik die naar achter leun en ga liggen. 

Ik heb altijd ook al meerdere meiden willen zoenen tegelijk (om de beurt) dat lijkt me wel echt lijp

Ik ben een leuk persoon en dat weet ik maar niet zoveel mensen komen in contact met mij waardoor ze me niet leren kennen.

Op omegle praat/flirt ik soms ook een beetje met meiden en dat is yusu leuk

Maar de hele tijd, denk ik niet eens aan seks maar aan mooie meiden met bruin haar en natuurlijk goeie vorm. Ik krijg als ik horny ben vaak een soort gevoel in mijn buik (waarschijnlijk vlinders) maar het kan best vermoeiend zijn.

TIKTOK.

Als ik op tiktok vaak bonita’s zie die er mooi uit zien denk ik zo van; wow, i wish dat ik haar zou hebben. 

Ik word er vaak verdrietig van dat er zoveel mooie meisjes zijn maar dat ik niemand heb…

En please geen comments als, je moet geduld hebben (want dat weet ik best) of doe meer je best een gentlemen te zijn.

 

Ik ben 14 bijna 15 wat niet heel erg boeit maar ja

Byebye


2 reacties

Badge

Mag ik je wat vragen

Badge

Mag ik je wat vragen

Vraag maar raak

Reageer