Vraag

Ik ben bi.. hoe ga ik dit vertellen? aan me vriendje?

  • 18 February 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

vorige keer twijfelde ik ofk bi ben maar nu ben ik het bijna 100% zeker want ik heb ooit is eerder gezoend met een meisje en vond het leuk en ook vroeger wist ik niet helemaal zeker of ik echt verliefd was op me beste vriendin of dat ik haar gwn leuk vond omdat het gwn een beste vriendin was maar anyways ik denk gwn datk het alleen zelf nog moet accepteren dat ik het ben, alleen zat ik nog met iets in me hoofd, ik weet gewoon niet hoe ik dit moet vertellen aan me vriendje ik had ooit gezegt dat ik had gezoent met een meisje maar had niet echt verteld van dat het eigenlijk wel leuk was.. toen in die tijd omdat ik het zelf ook nog niet echt wist hoe het zat maar nu zit ik met de vraag hoe ga ik dit vertellen aan me vriendje? Ik ben gewoon bang dat hij in shock raakt en niet meer met me wilt terwijl ik hem echt leuk vind.. help.. wat moet ik doen? :/


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat je het het best gewoon kan vertellen, misschien via een briefje ofzoiets. Om een coming out moet je niet te veel nadenken en het gewoon doen. Ik denk dat je er wel bij moet vermelden dat je wel nog steeds van hem houdt en dat je het hem vertelt omdat je denkt dat het handig is als hij het weet, anders kan hij het namelijk opvatten alsof je het hem vertelt omdat je een ander meisje hebt gevonden. Als hij het niet accepteert is dat zijn probleem.

 

hopelijk heb ik je kunnen helpen,  veel geluk ermee!

groetjes, 

koekiemonster

Reageer